Σχολεία: Σενάρια για προαιρετική επιστροφή των μαθητών στην τάξη

Η επόμενη ημέρα στα σχολεία αποτελεί τον πιο δύσκολο «γρίφο» που καλείται να λύσει η κυβέρνηση, καθώς η ανησυχία και ο προβληματισμός γονιών, εκπαιδευτικών και μαθητών είναι μεγάλη για τον τρόπο που αυτά θα λειτουργήσουν.

Η αρχή γίνεται στις 11 Μαΐου, όταν και θα χτυπήσει το κουδούνι για τους μαθητές της Γ’ τάξης του Λυκείου και θα ακολουθήσει στις 18 Μαΐου για τους μαθητές της Α’ και Β’ Λυκείου και του Γυμνασίου.

Οι τελευταίες πληροφορίες, εν αναμονή των σημερινών ανακοινώσεων της υπουργού Παιδείας, αναφέρουν πως η επιστροφή των μαθητών στα σχολεία θα είναι προαιρετική. Σύμφωνα με την «Καθημερινή», σε αυτή την απόφαση συγκλίνουν οι αρμόδιοι, καθώς θεωρείται ότι αρκετοί γονείς θα φοβηθούν να στείλουν τα παιδιά στο σχολείο.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το δημοσίευμα, το επόμενο διάστημα οι διευθυντές θα κληθούν να καταγράψουν ποιοι μαθητές θα παρακολουθήσουν τα μαθήματα στην τάξη και ποιοι εξ αποστάσεως. Εξάλλου έχει ήδη ανακοινωθεί πως υπάρχει πρόβλεψη για εξ αποστάσεως εκπαίδευση για τους μαθητές που έχουν κάποιο λόγο υγείας ή έχουν οικογενειακό μέλος που ανήκει σε ευπαθή ομάδα.

Ανάλογα λοιπόν με το ποιος θα είναι ο αριθμός των μαθητών που θα επιλέξει τα διά ζώσης μαθήματα, θα διαμορφωθεί και η κατανομή τους στις αίθουσες κάθε σχολείου. Ανοικτό είναι επίσης το ενδεχόμενο για εκ περιτροπής (ανά τάξη) προσέλευση. Εάν τελικά συμβεί αυτό, εξετάζεται οι απουσίες των μαθητών να καταγράφονται αλλά να μην προσμετρώνται.

Πιθανότερο σενάριο είναι πως δεν θα πραγματοποιηθούν ενδοσχολικές, προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις, ενώ οι εκπαιδευτικοί θα εστιάσουν στα κεφάλαια που δεν έχουν διδαχθεί.

Στο μεταξύ, οι πληροφορίες της Καθημερινής αναφέρουν πως «κλείδωσε» γύρω στις 20 Ιουνίου η ημερομηνία έναρξης των Πανελλαδικών Εξετάσεων. Ως εκ τούτου, τα μαθήματα θα έχουν ολοκληρωθεί το πρώτο 10ημερο του Ιουνίου. Δεν αποκλείεται επίσης, ανάλογα και με την πορεία της διδασκαλίας, η έναρξη του επόμενου σχολικού έτους να γίνει μία εβδομάδα νωρίτερα, σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα.

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ