Πρύτανης Πανεπιστημίου Κρήτης στον Realfm: Συμφωνώ με την κατάργηση του ασύλου – Δεν έχει νόημα το 2020 να το συζητάμε

«Είμαι απολύτως σύμφωνος με το θέμα κατάργησης του ασύλου. Δεν έχει νόημα το 2020 να συζητάμε θέματα ασύλου, όταν το άσυλο πρωτοεισήχθη στην ακαδημαϊκή κοινότητα γύρω στο 1.100 και ακόμα και σήμερα συζητάμε θέματα ασύλου», δήλωσε στον Realfm 97,8 και στην εκπομπή του Μάνου Νιφλή το μέλος της τριμελούς επιτροπής του προεδρείου της Συνόδου των Πρυτάνεων και Πρύτανης Πανεπιστημίου Κρήτης, Οδυσσέας Ζώρας.

«Υπάρχει η παραβατικότητα εγκληματικού χαρακτήρα και εκεί έχουμε συμφωνήσει όλοι ότι παρεμβαίνει ο εισαγγελέας και είναι και η ακαδημαϊκή παραβατικότητα. Εκεί, σε όλα τα πανεπιστήμια σχεδόν, υπάρχει μία ομάδα του 3% που θέλει για διάφορους λόγους, που ξεπερνούν και την πολιτική θέση, να επιβάλλει την άποψή της. Αυτό δεν μπορεί να γίνει αποδεκτό από κανέναν και παρεμποδίζει τους υπόλοιπους φοιτητές, οι οποίοι είναι αστέρια», πρόσθεσε.

Για την μεταφορά της έρευνας και της τεχνολογίας στο υπουργείο Ανάπτυξης, ο κ. Ζώρας τόνισε ότι «είναι λίγο ρίσκο γιατί στα πανεπιστήμια σε όλον τον κόσμο, η έρευνα και τα πανεπιστήμια είναι συγκοινωνούντα δοχεία και είναι δύσκολο να τα διαχωρίσεις. Είναι ένα πείραμα το οποίο έχει ένα ρίσκο, θα το δούμε όμως… ».

Για τις συγχωνεύσεις των ΑΕΙ, ο κ. Ζώρας εκτίμησε ότι« το μεγαλύτερο μέρος των συγχωνεύσεων είναι καταστροφικές. Θα υπάρξουν τμήματα που θα μπουν τα παιδιά και δεν θα υπάρχουν ούτε προγράμματα σπουδών ούτε καθηγητές. Όταν αυτά στήνονται σε ένα βράδυ…»

«Δεν είναι εύκολο να κάνεις μεταρρύθμιση στα πανεπιστήμια αφήνοντας τα λύκεια όπως είναι. Η παιδεία είναι ενιαίο κομμάτι, αν θέλει κανείς να κάνει μία παρέμβαση, θα κάνει στο σύνολό του. Η εκτίμησή μου είναι ότι δεν μπορεί να μπαίνει στο τμήμα μαθηματικών μαθητής με 4 στα μαθηματικά γιατί είναι αποδεδειγμένο ότι αυτός ο μαθητής δεν θα μπορεί να προχωρήσει», πρόσθεσε ο κ. Ζώρας με αφορμή τις δηλώσεις της υπουργού Παιδείας, Νίκης Κεραμέως ότι δεν θα αλλάξει το εξεταστικό σύστημα των πανελληνίων.

Ακούστε το ηχητικό:

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ