Τι απαντά η διεύθυνση δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του υπ. Παιδείας για τη σεξουαλική κακοποίηση 12χρονου σε σχολείο του Ζωγράφου

«Είναι πάρα πολύ σοβαρό, είναι ένα θέμα που μας έχει σοκάρει», δήλωσε στον Realfm 97,8 και στην εκπομπή του Μάνου Νιφλή ο διευθυντής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του υπουργείου Παιδείας, Σπύρος Κωνσταντάτος με αφορμή την σεξουαλική κακοποίηση 12χρονου μέσα στο σχολείο του.

«Το σχολείο πρέπει να εξασφαλίζει ότι το παιδί θα φύγει το μεσημέρι καλύτερα απ΄όταν ήρθε. Θα κάνουμε κάθε τι δυνατό για να εξασφαλιστεί σε όλα τα σχολεία της Ελλάδας. Ο στόχος είναι να δούμε τι έκανε ή τι δεν έκανε σωστά το σχολείο. Το παρακολουθούμε στενά. Αν το παιδί πήγε αμέσως στον διευθυντή, ήταν η πρώτη κίνηση που έπρεπε να κάνει. Αν ο μετέπειτα χειρισμός είναι αυτός που καταγγέλλουν οι γονείς, είναι προβληματικός», ανέφερε χαρακτηριστικά ο διευθυντής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του υπουργείου Παιδείας, Σπύρος Κωνσταντάτος.

«Έχει παραγγελθεί κατ’ επείγουσα ΕΔΕ, εξετάζονται μάρτυρες. Είναι πράξεις που δεν έχουν καμία σχέση με τα σχολεία, θα περιμένουμε να δούμε το αποτέλεσμα της ΕΔΕ. Δεν αμφισβητούμε αυτά που είπε το παιδί, θέλουμε να δούμε από την πλευρά μας τι μπορούσε να γίνει και δεν έγινε είτε για να αποτραπεί είτε για τη μετέπειτα διαχείριση του γεγονότος», πρόσθεσε.

Στην ερώτηση αν θα τεθεί σε διαθεσιμότητα ο διευθυντής του σχολείου, ο κ. Κωνσταντάτος απάντησε : «Η διαθεσιμότητα είναι ένα μέτρο που χρησιμοποιούμε στις περιπτώσεις που αν μείνει εκεί μπορεί να δημιουργήσει άλλα προβλήματα. Αν υπάρξει τέτοια υπόνοια κατά την πορεία της ΕΔΕ, βεβαίως θα εξεταστεί και αυτό. Συνήθως το κάνουμε σε περιπτώσεις που υπάρχουν συμπεριφορές βίας από καθηγητές ή που δημιουργεί μία κατάσταση μέσα στο σχολείο σε βάρος των μαθητών».

Παράλληλα, επισήμανε ότι «η εισβολή ενός εξωσχολικού είναι πολλές φορές ένα θέμα που έχει δημιουργήσει προβλήματα. Δυστυχώς, υπάρχουν κάποια όρια στην περιφρούρηση των σχολείων. Το ζήτημα της φύλαξης των σχολείων είναι μεγάλο που πολλές φορές ερχόμαστε και σε σύγκρουση με τους γονείς».

«Πολλές φορές, παρόλο τις βελτιώσεις που έχουν γίνει, υπάρχουν εκπαιδευτικοί που δεν βρίσκουν ή δεν είναι ενημερωμένοι προς τα που πρέπει να αποταθούν αναζητώντας τη βοήθεια του ειδικού και πολλές φορές προσπαθούν να αυτοσχεδιάσουν θετικά συνήθως. Υπάρχουν και ακατάλληλοι, δεν υπάρχει αμφιβολία για αυτό. Χρέος του εκπαιδευτικού να μην αδιαφορήσει γιατί τελείωσε το ωράριό του ή είναι έξω από την πόρτα μία κατάσταση», κατέληξε λέγοντας ο κ. Κωνσταντάτος.

Ακούστε το ηχητικό:

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ