Τώρα-Βουλευτές στο υπ.Υγείας

Οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, Αφροδίτη Σταμπούλη και Ειρήνη Αγαθοπούλου έχουν μεταβεί στο υπουργείο Υγείας για να εκφράσουν την υποστήριξη τους στους διαμαρτυρόμενους φυσικοθεραπευτές... ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, Αφροδίτη Σταμπούλη και Ειρήνη Αγαθοπούλου έχουν μεταβεί στο υπουργείο Υγείας για να εκφράσουν την υποστήριξη τους στους διαμαρτυρόμενους φυσικοθεραπευτές.Στην πρώτη φωτογραφία εικονίζεται η βουλευτής Σερρών, Αφροδίτη Σταμπούλη ενώ στη δεύτερη, αριστερά, η βουλευτής Κιλκίς, Ειρήνη Αγαθοπούλου.