Το τετ-α-τετ Μητσοτάκη με Γκιλφόιλ στο Ζάππειο

ΣΥΝΟΨΗ ΑΡΘΡΟΥ

Τα βασικά σημεία του άρθρου

  • Με ομιλία του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη συνεχίστηκε σήμερα για δεύτερη ημέρα η συνεδρίαση της Διακυβερνητικής Διατλαντικής Συνεργασίας για την Ενέργεια που διεξάγεται στο Ζάππειο.
  • Πριν την ομιλία του ο Κυριάκος Μητσοτάκης είχε θερμό τετ-α-τετ με την πρέσβη των ΗΠΑ στην Ελλάδα, Κίμπερλι Γκιλφόιλ.
  • Ο φωτογραφικός φακός τους εντόπισε να συνομιλούν και να ανταλλάσσουν χαμόγελα.

Το κείμενο κάθε σύνοψης ελέγχεται από δημοσιογράφους του ENIKOS

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Με ομιλία του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη συνεχίστηκε σήμερα για δεύτερη ημέρα η συνεδρίαση της Διακυβερνητικής Διατλαντικής Συνεργασίας για την Ενέργεια που διεξάγεται στο Ζάππειο.

Πριν από την ομιλία του ο Κυριάκος Μητσοτάκης είχε θερμό τετ-α-τετ με την πρέσβη των ΗΠΑ στην Ελλάδα, Κίμπερλι Γκιλφόιλ. Ο φωτογραφικός φακός τους εντόπισε να συνομιλούν και να ανταλλάσσουν χαμόγελα.

Κυριάκος Μητσοτάκης Κίμπερλι Γκιλφόιλ

Κυριάκος Μητσοτάκης Κίμπερλι Γκιλφόιλ

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.