Θεσσαλονίκη: Στο αεροδρόμιο ο Χαρδαλιάς για να υποδεχθεί την πρώτη πτήση – ΒΙΝΤΕΟ

Το αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης, έπειτα από τρεις μήνες ...

Το αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης, έπειτα από τρεις μήνες μέτρων περιορισμού, «ανοίγει» και πάλι σήμερα για απευθείας πτήσεις από το εξωτερικό. Η πρώτη πτήση εξωτερικού προέρχεται από το Μόναχο και θα την υποδεχτεί ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας και Διαχείρισης Κρίσεων, Νίκος Χαρδαλιάς ο οποίος βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη μαζί με κλιμάκιο της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας. Ο κ. Χαρδαλιάς έφτασε πριν από λίγο στο αεροδρόμιο Μακεδονία όπου τον υποδέχθηκε ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολος Τζιτζικώστας.