Τα συγχαρητήρια του Πρωθυπουργού στους Μάντη-Καγιαλή

Συγχαρητήριο μήνυμα στους Μάντη και Καγιαλή μέσω ανάρτησής του στο λογαριασμό του στο Twitter απέστειλε ο Πρωθυπουργός... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Συγχαρητήριο μήνυμα στους Μάντη και Καγιαλή μέσω ανάρτησής του στο λογαριασμό του στο Twitter απέστειλε ο Πρωθυπουργός, Αλέξης Τσίπρας.

«Συγχαρητήρια στο ελληνικό πλήρωμα για την κατάκτηση του χάλκινου! Συγχαρητήρια Π. Μάντη και Π. Καγιαλή», έγραψε χαρακτηριστικά ο Πρωθυπουργός.

Δείτε την ανάρτηση:

Διαβάστε επίσης:

Τα συγχαρητήρια του ΣΥΡΙΖΑ στον Μάντη και τον Καγιαλή

Συγχαρητήρια Παυλόπουλου για την τρίτη θέση στην ιστιοπλοϊα

Το 8ο μετάλλιο της Ελλάδας στην ιστιοπλοΐα – Ποιοι είναι οι Ολυμπιονίκες Μάντης – Καγιαλής

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.