«Ο κ. Μητσοτάκης εξήγγειλε για μια ακόμα φορά έργα, τα οποία έχουν “παγώσει” επί διετία. Έργα που υλοποιούνταν επί ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία ή ήταν έτοιμα προς συμβασιοποίηση ήδη από το 2019», αναφέρουν σε κοινή δήλωση τους ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Νίκος Παππάς, και ο αναπληρωτής τομεάρχης, Χρήστου Γιαννούλης, σχετικά με τις αναφορές του πρωθυπουργού στα έργα υποδομών κατά τη διάρκεια της ομιλίας του στη ΔΕΘ
Υποστηρίζουν ότι ο κ. Μητσοτάκης «αδυνατεί να παρουσιάσει έναν στοιχειώδη απολογισμό διετίας, ελλείψει έργου, και ομολογεί την ενοχή του για την αδράνεια της κυβέρνησής του και την εγκατάλειψη των Υποδομών».
Συγκεκριμένα, οι κ.κ. Παππάς και Γιαννούλης αναφέρουν:
«-Το μετρό Θεσσαλονίκης που θα έπρεπε να λειτουργεί από το τέλος του 2020, σήμερα βιώνει τον βάρβαρο τεμαχισμό και απόσπαση των αρχαιοτήτων του.
-Η οδική και σιδηροδρομική σύνδεση του λιμανιού της πόλης έχουν πάει ήδη δύο χρόνια πίσω.
-Η ανατολική περιφερειακή οδός (Flyover) έχει μείνει στην “τσάτρα-πάτρα” εξαγγελία Μητσοτάκη από τη ΔΕΘ του 2019.
-Ο σιδηρόδρομος βιώνει την πλήρη εγκατάλειψη, χωρίς νέα έργα, χωρίς καν συντήρηση. Δύο χρόνια τώρα, η χώρα συνολικά, πληρώνει την ανικανότητα Μητσοτάκη – Καραμανλή.
-Ο ΒΟΑΚ και η Πατρών – Πύργου παραμένουν έργα “παγωμένα”, ενώ το βόρειο τμήμα του Ε65 και η γραμμή 4 του μετρό της Αθήνας προχωρούν μετά από δύο χρόνια στασιμότητας.
-Οι δημόσιες αστικές συγκοινωνίες σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα δεινοπαθούν. Συνωστισμοί, ακατάλληλα λεωφορεία, που ενοικιάστηκαν στο κόστος αγοράς καινούριων, και “σαπάκια” από τη Λειψία που πιάνουν φωτιά στις ανηφόρες του Χορτιάτη είναι τα “επιτεύγματα” της Ν.Δ.».
Σχολιάζουν, τέλος, ότι «ο κ. Μητσοτάκης οφείλει να επανασυντονιστεί στο 2021» και προσθέτουν ότι «η εγκατάλειψη των μεγάλων έργων είναι καταστροφική και φέρει την υπογραφή του».