Νέα μεταγραφή στη ΝΔ

Την προσχώρησή της στη Νέα Δημοκρατία ανακοίνωσε, με επιστολή που απέστειλε στον Αντώνη Σαμαρά... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ

Την προσχώρησή της στη Νέα Δημοκρατία ανακοίνωσε, με επιστολή που απέστειλε στον Αντώνη Σαμαρά, η υποψήφια βουλευτής Σάμου, του ΛΑΟΣ, Θεοδοσία Μπαξεβάνη.