Στην σύσκεψη αποφασίστηκε να μην αλλάξει κανένας διοικητής σε κανένα νοσοκομείο, προκειμένου να μην διαταρραχθούν στην παρούσα φάση οι ισορροπίες και να συνεχίσουν το έργο τους απρόσκοπτα.
Πάντως, παρά την απόφαση να μην αλλάξουν τελικά οι διοικήσεις των νοσοκομείων, σύμφωνα με πληροφορίες του enikos.gr, τις προηγούμενες ημέρες ήταν ιδιαίτερα ασφυκτικό το “πρέσινγκ” στα επιτελεία των κομμάτων από στελέχη που είχαν λάβει υποσχέσεις προεκλογικά ότι θα διοριστούν αφού καρατομηθούν οι παλαιές διοικήσεις.
