Άδωνις: Ειλικρινά κατάλαβε κανείς γιατί συγκάλεσε την Βουλή ο Τσίπρας;

Την έκτακτη συνεδρίαση της Ολομέλειας της Βουλής με αντικείμενο την ενημέρωση, για τα ζητήματα... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Την έκτακτη συνεδρίαση της Ολομέλειας της Βουλής με αντικείμενο την ενημέρωση, για τα ζητήματα που άπτονται της τρέχουσας διαπραγμάτευσης με τους δανειστές, σχολίασε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, Άδωνις Γεωργιάδης, μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο Twitter. Συγκεκριμένα με δύο αναρτήσεις έγραψε;

«Τώρα ειλικρινά κατάλαβε κανείς γιατί συγκάλεσε σήμερα την Βουλή ο Τσίπρας;..το μόνο πολιτικό γεγονός η απόλυτη στήριξή του Σύριζα από την ΧΑ». «Ζητούν υποτίθεται συναίνεση υβρίζοντας τη ΝΔ και τον Αρχηγό της, παραβιάζοντας τον Κανονισμό και λέγοντας ένα σωρό ψεύδη…».

 

 

Διαβάστε επίσης:

Σαμαράς: Η Κωνσταντοπούλου δυναμίτισε τη συζήτηση – ΒΙΝΤΕΟ

Το άγριο βλέμμα του Βαρουφάκη στη Βουλή – ΦΩΤΟ

Τσίπρας: Μετατρέψατε τη ΝΔ σε φοιτητική παράταξη – ΒΙΝΤΕΟ

Ο Βενιζέλος στην Κωνσταντοπούλου: Δεν υπάρχει συνεδρίαση που να μην υπονομεύετε – ΒΙΝΤΕΟ

Το επεισόδιο μεταξύ Σαμαρά και Κωνσταντοπούλου. Η αποχώρηση της ΝΔ – ΒΙΝΤΕΟ