“Raccontami”: Η νέα σειρά της ΕΤ1

“Raccontami”: Η νέα σειρά της ΕΤ1

 

Μια νέα σειρά ιταλικής παραγωγής έρχεται στην ΕΤ1, με τίτλο “Raccondami”, από την Τρίτη 12 Μαρτίου.

Το δελτίο Τύπου της ΕΤ1 αναφέρει:

“Κοινωνική σειρά 52 επεισοδίων ιταλικής παραγωγής RAI 2006 -2008

Σκηνοθεσία: Τιτσιάνα Αριστάρκο, Ρικάρντο Ντόνα

Σενάριο: Γκλόρια Μαλατέστα, Κλάουντια Σμπαρίτζα, Σίλβια Ναπολιτάνο, Φραντσέσκο Τσένι, Ρόουαν Τζόνσον, Μικέλε Πελεγκρίνι

Φωτογραφία: Φεντερίκο Σλάτερ

Παίζουν: Μάσιμο Γκίνι, Λουνέτα Σαβίνο, Μαριολίνα ντεΦάνο, Τζόρτζια Καρντάτσι, Καρλότα Τεσκόνι, Μέρι Πετρουόλο, Εντοάρντο Νατόλι, Τζιανλούκα Γκρέκι, Μασιμιλιάνο Τζούστι, Ιβάνο Μαρεσκότι, Φάμπιο Γκιντόνι

Υπόθεση: Κεντρικός άξονας της σειράς είναι οι περιπέτειες της οικογένειας Φερούτσι –  που αποτελείται από τον πατέρα, τη μητέρα, τη γιαγιά, τη θεία και τα τρία παιδιά – στη δεκαετία του ’60. Μέσα από τις καθημερινές ιστορίες της οικογένειας,  προβάλλει άλλος ένας «πρωταγωνιστής» της καθημερινότητάς τους: η τηλεόραση, το νέο Μέσο που επηρεάζει και καθορίζει τις ζωές των ανθρώπων σε μια εποχή που όλα αλλάζουν.

Μέσα από ένα φλας μπακ στο παρελθόν, ο πιο μικρός γιός της οικογένειας Φερούτσι, ο Κάρλο – ενήλικας πλέον – θυμάται εκείνα τα χρόνια, από τη γέννησή του στις 3 Ιανουαρίου 1954, ημερομηνία που συμπίπτει με την γέννηση της τηλεόρασης στην Ιταλία.

 

Ημ. προβολής: Από Τρίτη 12/3/2013 στις 19:10

ΕΝΑΡΞΗ: Επεισόδιο 1ο

Στις 3 Ιανουαρίου 1954 γεννιέται ο Κάρλο, ο Βενιαμίν της οικογενείας Φερρούτσι, που αποτελείται από τον Λουτσιάνο, τη σύζυγό του Έλενα, τα μεγαλύτερα παιδιά, Αντρέα και Τίττι, την πεθερά του, γιαγιά Ιννοσέντζα και την κουνιάδα του Άννα, που δίνει την αίσθηση γεροντοκόρης. Την ίδια μέρα γεννιέται και η ιταλική τηλεόραση, αλλά ο οίκος των Φερρούτσι υποκύπτει στη γοητεία της στις αρχές του 1960, χάρη στις συναλλαγματικές που υπογράφει ο Λουτσιάνο. Συναλλαγματικές που μοιάζουν με παραμύθι, αλλά αντίθετα αρχίζουν να βαραίνουν αρκετά, όταν έρχεται η αύξηση του ενοικίου για το σπίτι. Για να αποφύγουν τα χειρότερα, οι Φερούτσι υπενοικιάζουν ένα δωμάτιο στην Μανταλένα, μια νεαρή καμαριέρα από την επαρχία μαζί με το γιό της το Μάρκο, που πολύ γρήγορα γίνεται ο καλύτερος φίλος του Κάρλο.

Βρισκόμαστε στο 1960, η Ιταλία είναι μια χώρα όπου το παλαιό και το νέο συνυπάρχουν και μια κοπέλα που είναι και μάνα αποτελεί σκάνδαλο.

Η Μανταλένα ξεπερνώντας προκαταλήψεις και κυρίως αυτές της οικογένειας του Λοχία Μολλίκα, προσλαμβάνεται στο Μπαρ Μαρότα, στη θέση του Πιέτρο, αιώνιου «αγαπημένου» της θείας Αννα, που πηγαίνει να αναλάβει τις προβολές στον κινηματογράφο όπου εργάζεται η αγαπημένη του. Εκείνη, όμως, τον απορρίπτει διότι περιμένει πάντα τον μεγάλο έρωτα…

Ο μεγάλος έρωτας, αντίθετα, για τον Αντρέα, που κοντεύει τα δεκαοκτώ, έχει βρεθεί μάλλον στα μάτια της συμμαθήτριάς του, και για να της τον εκφράσει οργανώνει μια γιορτή στο σπίτι, όπου καταλήγει να μεθύσει και φιλά κατά λάθος την Φραντσέσκα, τη μικρή αδελφή του φίλου του Φούριο, που ήταν πάντα ερωτευμένη μαζί του. Όλα αυτά τα πάθη του έρωτα, αντίθετα εξαγριώνουν την Τίττι που είναι δεκαεπτά ετών και δεν την έχει ακόμα φιλήσει κανένας.

Ημ. προβολής: Τετάρτη 13/3/2013 στις 19:00

Επεισόδιο 2ο: Το καλοκαίρι του 1960 όλοι θα το θυμούνται για τις διαδηλώσεις που οδήγησαν στην πτώση της κυβέρνησης Ταμπρόνι και για τους Ολυμπιακούς αγώνες που χάρισαν στη Ρώμη χρυσά μετάλλια. Για τον Κάρλο είναι το καλοκαίρι που καταφέρνει να γλιτώσει την κατασκήνωση του πατέρα Νεγκοζιάντε και κλέβει το παπούτσι του Λίβιο Σαρτόρι, αφεντικού του πατέρα του Λουτσιάνο, ελπίζοντας να το δώσει στον Αμπέμπε Μικίλα που τον είδε να τρέχει ξυπόλητος στους δρόμους της Ρώμης. Για τη θεία Άννα είναι το καλοκαίρι που γνωρίζει τον Ίταλο Μόντι και τη φιλά για πρώτη φορά στο σκοτάδι του κινηματογράφου και τον ερωτεύεται παράφορα νομίζοντας ότι είναι πιλότος. Για τον Ίταλο Μόντι εκείνο το καλοκαίρι γίνεται αντιληπτή η κλοπή περιδεραίου από το κοσμηματοπωλείο απέναντι από τον κινηματογράφο και είναι αναγκασμένος να το κρύψει κάπου στον κινηματογράφο και φλερτάρει την θεία Άννα για να μην προκαλέσει υποψίες. Ο Πέτρο, ο μηχανικός του κινηματογράφου, αυτό το καλοκαίρι προσπαθεί να δείξει τον έρωτά του στην Άννα, χωρίς επιτυχία. Ο Λουτσιάνο, αντίθετα, καταφέρνει να τελειώσει τα σπιτάκια στο Ολυμπιακό χωριό νωρίτερα από τους άλλους και καταφέρνει να πάρει και το πτυχίο του. Πλέον θα πάψει να είναι εργοδηγός και να ξυπνά κάθε πρωί στις πέντε για να πάει στο εργοτάξιο και θα αρχίσει να δουλεύει στο γραφείο δίπλα στον Σαρτόρι. Ο Αντρέα δεν καταφέρνει να πείσει τον πατέρα του να τον βάλει να δουλέψει στο γραφείο του φίλου του Φούριο. Ο Λουτσιάνο έχει αποφασίσει ότι ο γιός του θα εγγραφεί στη Νομική και θα γίνει ο πρώτος δικηγόρος της οικογένειας Φερούτσι, κι έτσι θα γίνει. Ή έτσι, τουλάχιστον, φαίνεται ότι θα γίνει το καλοκαίρι του 1960.. γιατί τελικά τα πράγματα θα εξελιχθούν κάπως διαφορετικά…

Ημ. προβολής: Πέμπτη 13/3/2013 στις 19:00

Επεισόδιο 3ο: Το 1960 έχει τελειώσει και στο σπίτι των Φερρούτσι τίποτα δεν είναι όπως πριν. Ο Λουτσιάνο, από απλός αρχιμάστορας έχει γίνει συνεταίρος του Λίβιο Σαρτόρι. Η γιαγιά Ιννοσέντσα, αναλφάβητη, έχει μάθει να διαβάζει και να γράφει χάρη στο δάσκαλο Μάνζι και την εκπομπή του «Ποτέ δεν είναι πολύ αργά». Η Τίττι, παρά το δύσκολο χαρακτήρα της έχει βρει τον έρωτα στα μάτια του Αντόνιο, του γιου του Ντέντιτσι, ιδιοκτητών του καταστήματος με τα ηλεκτρικά είδη. Είναι ο μόνος που καταφέρνει να την τιθασεύσει, αλλά δεν καταφέρνει να διασκεδάσει τις αγωνίες της κάθε φορά που σκέπτεται το μέλλον ή συναντά τον Γκουίντο Αλμπινάτι και πίσω από το σαρκαστικό βλέμμα του πλούσιου αγοριού, της φαίνεται ότι διακρίνει κάτι που δεν θέλει να δει.

Έτσι, και η θεία Άννα δεν θέλει να βλέπει ότι υπάρχει κάτι παράξενο στη συμπεριφορά και κυρίως στην εμφάνιση του Ίταλο Μόντι.

Ο Αντρέα που ποτέ δεν τον ενδιέφεραν ιδιαίτερα οι σπουδές, έχει εγγραφεί στη Νομική σύμφωνα με την επιθυμία του πατέρα του. Στο πανεπιστήμιο συναντά την συμφοιτήτριά του Καρολίνα, την πιο όμορφη και αντισυμβατική κοπέλα που έχει γνωρίσει στη ζωή του. Εκείνη, βλέποντας ότι ο Αντρέα δεν τα καταφέρνει και πολύ με τις κοπέλες τον καλεί να περάσουν μαζί τη νύχτα των Χριστουγέννων.

Εκείνη τη νύχτα οι Φερρούτσι θα την περάσουν με τους Σαρτόρι, χωρίς τα φαγητά της γιαγιάς Ιννοσέντζα και με χριστουγεννιάτικο δέντρο στη θέση της φάτνης. Είναι τα πρώτα καταναλωτικά Χριστούγεννα, με δώρα που δεν είχαν δει ως τότε, και τη Μανταλένα να παριστάνει την καμαριέρα που οι Φερρούτσι δεν είχαν.

Όταν περνούν τα μεσάνυχτα, και φεύγουν οι Σαρτόρι, η γιορτή τελειώνει και στο σπίτι των Φερρούτσι ο καθένας ξαναβρίσκει τον παλιό του εαυτό.

Ημ. προβολής: Παρασκευή 14/3/2013 στις 19:00

Επεισόδιο 4ο: Εκείνο τον Ιανουάριο του 1960, στους χειμερινούς Ολυμπιακούς αγώνες, ο Εγκένιο Μόντι είχε γίνει μύθος για όλους τους Ιταλούς, ακόμα και για εκείνους που σαν τον Κάρλο δεν είχαν δει ποτέ τους χιόνι. Και αυτή ακριβώς τη συνωνυμία εκμεταλλεύεται ο Ίταλο Μόντι (υποστηρίζοντας ότι είναι εξάδελφος του αθλητή) για να πάρει στα χέρια του το περιδέραιο. Με το περιδέραιο στα χέρια του, ο Ίταλο θα μπορούσε να εξαφανιστεί για πάντα από τη ζωή της Άννας. Αντίθετα, γυρνά και καταλήγει να χάσει για πάντα το περιδέραιο και να βρει τον έρωτα.

Και ο Κάρλο βλέπει επιτέλους το χιόνι, χάρη στον πατέρα του Λουτσιάνο που με τα χρήματα της πρώτης του δουλειάς ως πτυχιούχος αγοράζει από δεύτερο χέρι ένα αυτοκίνητο. Είναι η εποχή των ονείρων και των νέων συνόρων, όπως λέει ο Τζον Κέννεντυ κι επαναλαμβάνει ο Λουτσιάνο Φερρούτσι στην οικογένειά του αναγγέλλοντάς τους την απόφασή του να αγοράσει μια έκταση στο Ρερμινίγιο για να κατασκευάσει κατοικίες για όλα τα βαλάντια. Όνειρα και νέα σύνορα και για το νέο διαστημόπλοιο που η αποστολή του στο διάστημα αποτελεί ακόμα μυστήριο.

Η έκλειψη της 8ης Φεβρουαρίου  του ’62 τους βρίσκει όλους στις ταράτσες, όπου με κεριά στα χέρια είναι έτοιμοι να την παρακολουθήσουν. Καθώς ο ήλιος σκοτεινιάζει και εξαφανίζεται, εξαφανίζεται και η γραμματέας του Σαρτόρι,  η Ολυμπία και εμφανίζεται στη Ρώμη, η Καρολίνα, η αγαπημένη του Αντρέα. Η Τίττι συνειδητοποιεί ότι μένει κλεισμένη σε έναν κόσμο πολύ περιορισμένο για εκείνη. Η Καρολίνα, αντίθετα, μοιάζει να βρίσκει αυτόν τον κόσμο πανέμορφο κι αρραβωνιάζεται με τον Αντρέα. Γοητεύουν τους πάντες, ακόμα και την Τίττι που μια μέρα τη βρίσκουν σε μια κατοικία στην εξοχή μαζί με ένα άλλο αγόρι, τον Γκουίντο Αλμπινάτι, πλούσιο και όμορφο όπως εκείνη. Ούτε και η ζεστασιά της οικογένειάς της καταφέρνει να κατευνάσει την ανησυχία της που την οδηγεί και πάλι στην αβεβαιότητα, και αναζητά κάποιον να της εξηγήσει πώς δημιουργήθηκε ο κόσμος. Αυτός ο κάποιος θα ήθελε να ήταν ο Κάρλο, και να μεταμορφωθεί για χάρη της σε αστροναύτη, αλλά τον προλαβαίνει ο Γιούρι Γκαγκάριν εκείνο τον Απρίλη, κι από το διάστημα λέει σε όλους ότι ο κόσμος είναι πανέμορφος”.

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ