Κατερίνα Καινούργιου: Επέστρεψε στην εκπομπή – «Ήμουν λίγο αρρωστούλα, αλλά τώρα είμαι εδώ μαζί σας»

Κατερίνα Καινούργιου

Τα βασικά σημεία του άρθρου

  • Η Κατερίνα Καινούργιου επέστρεψε στο πλατό της εκπομπής «Super Κατερίνα» έπειτα από μία ημέρα απουσίας.
  • Η παρουσιάστρια εξήγησε την απουσία της, δηλώνοντας: «Ήμουν λίγο αρρωστούλα… Γι’ αυτό και έμεινα σπίτι και ξεκουράστηκα. Είμαι εδώ μαζί σας».
  • Οι συνεργάτες της την υποδέχτηκαν με ενθουσιασμό και χειροκροτήματα.

Επέστρεψε η Κατερίνα Καινούργιου στο πλατό της εκπομπής «Super Κατερίνα» έπειτα από μία ημέρα απουσίας.

«Εδώ είμαι, καλά είμαι. Ήμουν λίγο αρρωστούλα και όταν αρρωσταίνεις λίγο, ειδικά στα τελευταία, πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί. Γι’ αυτό και έμεινα σπίτι και ξεκουράστηκα. Είμαι εδώ μαζί σας και θα είμαι και την άλλη εβδομάδα. Όλα βαίνουν καλώς» είπε στην έναρξη της εκπομπής η Κατερίνα Καινούργιου.

Οι συνεργάτες της την υποδέχτηκαν με ενθουσιασμό και χειροκροτήματα.

Δείτε το βίντεο: