The Cosmopolitan, το αγαπημένο ξενοδοχείο των influencers στο Las Vegas

Του Ιωσήφ Αβράμογλου

Όταν στις 15 Δεκεμβρίου του 2010 άνοιξε το The Cosmopolitan of Las Vegas, το οποίο το αποκαλούν και απλά “The Cosmo”, έκανε διαφορετική αίσθηση στην πόλη που δεν κοιμάται ποτέ.

Με μια μοντέρνα αισθητική, με την μινιμαλιστική διακόσμηση, με τις βεράντες που βλέπουν στο περίφημο Strip και με την απλότητα στην πολυτέλεια, τράβηξε αμέσως τους νέους, τους πετυχημένους νέους, που ασχολούνται με τα σύγχρονα επαγγέλματα, που είναι από executives στα μεγάλα corporations της Silicon Valley έως αναγνωρισμένοι influencers στα κοινωνικά δίκτυα.

Το Cosmopolitan αποτελείται από δύο high-rise πύργους, ύψους 184 μέτρων ο καθένας, που ονομάζονται “Boulevard Tower” και “Chelsea Tower” και βρίσκεται στην καρδιά του Strip, πάνω στην Las Vegas Boulevard, ανάμεσα στο περίφημο Bellagio και το City Center. Πρόκειται για μία επένδυση των 3.9 δισεκατομμυρίων δολαρίων, με 3.027 δωμάτια, πολλά από τα οποία έχουν την δική τους βεράντα, σε αντίθεση με τα υπόλοιπα ξενοδοχεία του Sin City, 10 στρέμματα καζίνο, 28 στρέμματα με καταστήματα λιανικής και εστιατόρια, 3,5 στρέμματα με spa και γυμναστήρια, ένα θέατρο χωρητικότητας 3.200 θεατών και 14 στρέμματα συνεδριακών χώρων.

To 2013, το Cosmopolitan ανακηρύχθηκε σαν το καλύτερο ξενοδοχείο του κόσμου από το Gogobot.

Το 2015 ανακηρύχθηκε ως ένα από τα καλύτερα ξενοδοχεία του κόσμου από το Condé Nast Traveller.

Μέσα στο resort υπάρχει και το Marquee Nightclub & Dayclub, το οποίο το 2012 είχε ανακηρυχθεί σαν το κορυφαίο νυχτερινό κλαμπ στις ΗΠΑ.

Στο Cosmopolitan το συγκρότημα των Killers γύρισαν το βίντεο κλιπ για το τραγούδι τους “Shot at the Night”.

Επίσης στο Cosmopolitan έγιναν τα γυρίσματα της 4ης περιόδου του “Top Chef Masters”.

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ