Στο νοσοκομείο ο Γ. Μαργαρίτης!

ο Γιώργος Μαργαρίτης νοσηλεύεται στο Γενικό Νοσοκομείο Καλαμάτας...

Ο Γιώργος Μαργαρίτης νοσηλεύεται από το βράδυ του Σάββατου στο Γενικό Νοσοκομείο Καλαμάτας.Σύμφωνα με πληροφορίες, ο γνωστός τραγουδιστής αντιμετώπισε πρόβλημα με τη χολή του και θα παραμείνει στο νοσοκομείο για μερικές μέρες.