Σήμερα όλοι ενθουσιάστηκαν με τον ήλιο και την πιο υψηλή θερμοκρασία. Τι έγραψε η Δέσποινα Βανδή στο twitter της;
O ήλιος και η Δέσποινα
Ενθουσιασμένη με τον σημερινό ήλιο φαίνεται να είναι η Δέσποινα Βανδή...Τί έγραψε στο twitter της;

Ενθουσιασμένη με τον σημερινό ήλιο φαίνεται να είναι η Δέσποινα Βανδή...Τί έγραψε στο twitter της;

Σήμερα όλοι ενθουσιάστηκαν με τον ήλιο και την πιο υψηλή θερμοκρασία. Τι έγραψε η Δέσποινα Βανδή στο twitter της;