Νέο τραγούδι από τον Θεοχάρη!

Ο Θεοχάρης Ιωαννίδης μας τραγουδάει "Το περίμενα". ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Το νέο τραγούδι του Θεοχάρη Ιωαννίδη τιτλοφορείται “Το περίμενα”. Τη μουσική υπογράφει ο Νικηφόρος και τους στίχους η Βίκυ Γεροθόδωρου.