Ναταλία Δραγούμη: Αναπολεί το… καλοκαίρι – Η ανάρτησή της στο Instagram

Ναταλία Δραγούμη

Τα βασικά σημεία του άρθρου

  • Τις καλοκαιρινές της στιγμές αναπόλησε η Ναταλία Δραγούμη, μέσα από μία ανάρτηση που έκανε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram.
  • Η ηθοποιός δημοσίευσε μία φωτογραφία από τις διακοπές της στην Ίο, στην οποία εμφανίζεται να απολαμβάνει τον ήλιο.
  • Η ίδια συνόδευσε την εικόνα με μία λιτή αλλά χαρακτηριστική λεζάντα, μέσα από την οποία εξέφρασε τη νοσταλγία της για εκείνη την περίοδο, γράφοντας: «Αχ και να ήμουν εκεί. Πέρσι το καλοκαίρι στη Νιό».

Τις καλοκαιρινές της στιγμές αναπόλησε η Ναταλία Δραγούμη, μέσα από μία ανάρτηση που έκανε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram.

Η ηθοποιός δημοσίευσε μία φωτογραφία από τις διακοπές της στην Ίο, στην οποία εμφανίζεται να απολαμβάνει τον ήλιο, καθισμένη σε ένα πέτρινο παγκάκι. Η ίδια συνόδευσε την εικόνα με μία λιτή αλλά χαρακτηριστική λεζάντα, μέσα από την οποία εξέφρασε τη νοσταλγία της για εκείνη την περίοδο.

Συγκεκριμένα, έγραψε: «Αχ και να ήμουν εκεί. Πέρσι το καλοκαίρι στη Νιό».