H Βeyonce και η Kim για την Οκλαχόμα

H Kim Kardashian και η Beyonce με το δικό τους τρόπο προσευχήθηκαν για την Οκλαχόμα και τους κατοίκους που επλήγησαν από τον ανεμοστρόβιλο... ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΕΓΡΑΨΑΝ ΣΤΟ INSTAGRAM

H Βeyonce και η Kim για την Οκλαχόμα

H Kim Kardashian και η Beyonce με το δικό τους τρόπο προσευχήθηκαν για τους κατοίκους της Οκλαχόμα, που επλήγησαν από τον ανεμοστρόβιλο.

Η Kim Kardashian ανέβασε μια φωτογραφία στο instagram

Το “δρόμο” του instragram επέλεξε και η Beyonce…