Βρήκαν «άγνωστο αντικείμενο» στο Λευκό Οίκο

"Μια συσκευή βρέθηκε από τη Μυστική Υπηρεσία στον Λευκό Οίκο", δήλωσε ο Ερνεστ σε ενημέρωση του Τύπου στο Νέο Δελχί... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

“Μια συσκευή βρέθηκε από τη Μυστική Υπηρεσία στον Λευκό Οίκο“, δήλωσε ο Ερνεστ σε ενημέρωση του Τύπου στο Νέο Δελχί όπου ο αμερικανός πρόεδρος πραγματοποιεί επίσημη τριήμερη επίσκεψη μαζί με τη σύζυγό του Μισέλ.

Μια “συσκευή” που δεν παρουσιάζει κατ’ αρχήν κανέναν κίνδυνο βρέθηκε στους κήπους του Λευκού Οίκου, ανακοίνωσε σήμερα ο εκπρόσωπος της αμερικανικής προεδρίας Τζος Ερνεστ, όταν ρωτήθηκε σχετικά με πληροφορίες που έκαναν λόγο για την παρουσία ενός μικρού ρομποτικού σκάφους.

“Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία που συλλέχθηκαν, η συσκευή δεν παρουσιάζει καμιά απειλή για κανέναν στον Λευκό Οίκο. Μόλις η Μυστική Υπηρεσία διαθέτει περισσότερες πληροφορίες, θα τις ανακοινώσει”, πρόσθεσε.

Όταν ρωτήθηκε αν γνωρίζει αν το αντικείμενο αυτό βρέθηκε στους κήπους του Λευκού Οίκου, ο Ερνεστ απάντησε: “Αυτό καταλαβαίνω”.

 

Διαβάστε επίσης

Το μήνυμα του Λευκού Οίκου για τις εκλογές

Αλλάζει ο ανώτερος σύμβουλος του Ομπάμα σε θέματα που αφορούν στο κλίμα

Εκτεταμένη αναδιοργάνωση της Μυστικής Υπηρεσίας του Λευκού Οίκου

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.