To Google Doodle γιορτάζει την Ημέρα Σεβασμού των Ηλικιωμένων στην Ιαπωνία

Το σημερινό Doodle της Google γιορτάζει την Ημέρα Σεβασμού των Ηλικιωμένων στην Ιαπωνία (Keiro-no-Hi στα Ιαπωνικά). Την 3η Δευτέρα του Σεπτεμβρίου, οι κοινότητες στην Ιαπωνία αποδίδουν σεβασμό στους ηλικιωμένους πολίτες που άνοιξαν το δρόμο για τις μελλοντικές γενιές.

Το 1947, η αργία ξεκίνησε σε ένα μικρό χωριό που σήμερα είναι γνωστό ως Τάκα. Ο δήμαρχος του χωριού, πιστεύοντας ότι η νεότερη γενιά πρέπει να εκτιμάει και να θαυμάζει τα μεγαλύτερα μέλη της κοινότητας, κάλεσε όλους του πολίτες στο αμφιθέατρο του χωριού προκειμένου να απολαύσουν νόστιμες λιχουδιές ακούγοντας τους ηλικιωμένους. Αυτός ο τρόπος εορτασμού των ηλικιωμένων εξαπλώθηκε γρήγορα σε όλη την Ιαπωνία και έγινε εθνική εορτή το 1966.

Σήμερα, οι οικογένειες περνούν το τριήμερο του Σαββατοκύριακου γιορτάζοντας με τους μεγαλύτερους συγγενείς τους με γεύματα και δώρα, όπως ζωγραφισμένα στο χέρι πορτρέτα από τα εγγόνια. Σε πόλεις και κωμοπόλεις, εθελοντές της κοινότητας παραδίδουν δωρεάν γεύματα «obento» σε ηλικιωμένους—που περιέχουν φαγητά όπως ζουμερό μοσχάρι Hida και ρύζι μαγειρεμένο με matsutake, ένα αγαπημένο πικάντικο μανιτάρι που μυρίζει κανέλα. Πολλές κοινότητες διοργανώνουν επίσης παραστάσεις keirokai σε οίκους ευγηρίας και ευγηρίας, όπου τα παιδιά χορεύουν και τιμούν τους ηλικιωμένους με κομψές ανθοδέσμες.

Το Google Doodle για την Ημέρα των Ηλικιωμένων στην Ιαπωνία

Google Doodle Ημέρα των Ηλικιωμένων Ιαπωνία

Τι είναι τα Google Doodle

Τα google doodle δημιουργούνται από τη Google για να γιορτάσουν γεγονότα, επετείους και γενέθλια καλλιτεχνών, επιστημόνων, μουσικών και άλλων ξεχωριστών προσωπικοτήτων.

Η ομάδα μηχανικών και σχεδιαστών doodle της Google (γνωστοί ως doodlers) ψάχνει πάντα για νέες και ενδιαφέρουσες ιδέες.

Το πρώτο doodle είχε δημιουργηθεί το 1998, όταν οι ιδρυτές της Google Λάρι Πέιτζ και Σεργκέι Μπριν, προκειμένου να ενημερώσουν τους χρήστες ότι θα λείπουν (ήθελαν να πάνε σε φεστιβάλ στην έρημο της Νεβάδα), τοποθέτησαν το σχέδιο μίας φιγούρας σε ράβδο πίσω από το δεύτερο «ο» του λογοτύπου της εταιρείας, ενημερώνοντας έτσι τους χρήστες ότι βρίσκονται εκτός γραφείου.

Η ιδέα άρεσε και έκτοτε καθιερώθηκε και εμπλουτίσθηκε.

 

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ