Το Google Doodle για την Ημέρα της Γερμανικής Ενότητας

Το σημερινό Doodle γιορτάζει την Ημέρα της Γερμανικής Ενότητας, η οποία σηματοδοτεί την ημέρα επανένωσης της Ανατολικής και της Δυτικής Γερμανίας.

Μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, η Γερμανία χωρίστηκε σε ανατολικό και δυτικό τομέα από τις δυνάμεις κατοχής. Μετά την ίδρυση της Λαϊκής Δημοκρατίας της Γερμανίας το 1949, η κυβέρνηση έχτισε το τείχος του Βερολίνου το 1961 και έκλεισε όλα τα σύνορα για να εμποδίσει τον πληθυσμό της να διαφύγει από τη χώρα. Όταν η Λαϊκή Δημοκρατία της Γερμανίας άνοιξε ξανά τα σύνορά της για ταξίδια —μετά από πολύμηνες ειρηνικές διαμαρτυρίες πολιτών το 1989— οι Γερμανοί γκρέμισαν την κατασκευή μέχρι να σταματήσει το τείχος. Σχεδόν ένα χρόνο αργότερα, υπογράφηκε μια συνθήκη ενοποίησης και τέθηκε σε ισχύ την ημέρα αυτή το 1990. Ως αποτέλεσμα, η Γερμανική Ενοποίηση πυροδότησε πανεθνικούς εορτασμούς και τερμάτισε την περίοδο των διαδηλώσεων.

Μετά από δεκαετίες χωρισμού, τα πολιτιστικά και οικονομικά κενά μεταξύ της Ανατολικής και της Δυτικής Γερμανίας έγιναν εμφανή. Σήμερα, πολλοί Γερμανοί συγκεντρώνονται για να αναλογιστούν τη σημασία της επανένωσής τους με κόπο. Ανεξάρτητα από τις διαφορές στις απόψεις, οι Ανατολικογερμανοί και οι Δυτικογερμανοί θα είναι πάντα ενωμένοι από την ιστορία.

Το σημερινό Doodle αντιπροσωπεύει αυτή την αίσθηση ενοποίησης και συνοχής.

Το Google Doodle για την Ημέρα της Γερμανικής Ενότητας

Google Doodle Ημέρα της Γερμανικής Ενότητας

Τι είναι τα Google Doodle

Τα google doodle δημιουργούνται από τη Google για να γιορτάσουν γεγονότα, επετείους και γενέθλια καλλιτεχνών, επιστημόνων, μουσικών και άλλων ξεχωριστών προσωπικοτήτων.

Η ομάδα μηχανικών και σχεδιαστών doodle της Google (γνωστοί ως doodlers) ψάχνει πάντα για νέες και ενδιαφέρουσες ιδέες.

Το πρώτο doodle είχε δημιουργηθεί το 1998, όταν οι ιδρυτές της Google Λάρι Πέιτζ και Σεργκέι Μπριν, προκειμένου να ενημερώσουν τους χρήστες ότι θα λείπουν (ήθελαν να πάνε σε φεστιβάλ στην έρημο της Νεβάδα), τοποθέτησαν το σχέδιο μίας φιγούρας σε ράβδο πίσω από το δεύτερο «ο» του λογοτύπου της εταιρείας, ενημερώνοντας έτσι τους χρήστες ότι βρίσκονται εκτός γραφείου.

Η ιδέα άρεσε και έκτοτε καθιερώθηκε και εμπλουτίσθηκε.

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ