Με άνοδο άνοιξε ο Nikkei

Με άνοδο άνοιξε σήμερα το χρηματιστήριο στο Τόκιο... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Με άνοδο άνοιξε σήμερα το χρηματιστήριο στο Τόκιο, ωθούμενο από την ανάκαμψη του δολαρίου και την άνοδο της Wall Street μετά την αύξηση των επιτοκίων που ανακοίνωσε η κεντρική τράπεζα των Ηνωμένων Πολιτειών (Fed).

Το πρώτο λεπτό των συναλλαγών, ο δείκτης Nikkei κατέγραφε άνοδο 314,66 μονάδων (+1,65%), φθάνοντας στις 19.364,57 μονάδες.

Ο γενικός δείκτης Topix κατέγραφε άνοδο 25,23 μονάδων (+1,64%), φθάνοντας στις 1.565,95 μονάδες.

Στα επόμενα λεπτά, και οι δύο δείκτες έδειξαν ακόμα σημαντικότερη άνοδο, στο 1,80%.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δείτε επίσης:

Με άνοδο έκλεισε η Wall Street

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.