Google Doodle: Αφιερωμένο στον χειρούργο Δρ. Ton That Tung

Αφιερωμένο στον Βιετναμέζο χειρούργο, Δρ. Ton That Tung, ο οποίος έφερε επανάσταση στην προσέγγιση της χειρουργικής εκτομής ήπατος για τους γιατρούς σε όλο τον κόσμο, είναι το σημερινό Google Doodle.

Ο Δρ. Ton That Tung γεννήθηκε σαν σήμερα το 1912 στο Χουέ του Βιετνάμ, μια εποχή που η γαλλική αποικιακή κυβέρνηση απαγόρευε στους Βιετναμέζους να ακολουθήσουν προηγμένη ιατρική εκπαίδευση. Ως ενήλικας, ο Δρ. Tung διαμαρτυρήθηκε για αυτή τη σκληρή πολιτική και πυροδότησε ένα κίνημα για την ισότητα στην εκπαίδευση. Οι προσπάθειές του τελικά ανάγκασαν την αποικιακή κυβέρνηση να επιτρέψει στους Βιετναμέζους φοιτητές να λάβουν εξετάσεις εισαγωγής το 1938.

Στα τέσσερα χρόνια της μεταπτυχιακής του σχολής, ο Δρ. Tung έκανε ανατομία σε περισσότερα από 200 συκώτια και έγινε ο πρώτος που διεξήγαγε τόσο σχολαστική έρευνα για το όργανο. Η βαθιά του γνώση της ανατομίας του ήπατος τον βοήθησε να συνειδητοποιήσει ότι η παραδοσιακή προσέγγιση στη χειρουργική του ήπατος -μια μέθοδος που χρειαζόταν τρεις έως έξι ώρες για να ολοκληρωθεί- ήταν αδικαιολόγητα επικίνδυνη και δυσκίνητη.

 Δρ. Ton That Tung

Ο Δρ. Tung θεμελίωσε μια νέα χειρουργική μέθοδο που ελαχιστοποιούσε την αιμορραγία σφίγγοντας τις ηπατικές φλέβες πριν την επέμβαση, συντομεύοντας την επέμβαση σε μόλις τέσσερα έως οκτώ λεπτά. Η πρωτοποριακή τεχνική του, κοινώς γνωστή ως «Μέθοδος Ton That Tung», είναι αναγνωρισμένη από τους χειρουργούς παγκοσμίως για την ικανότητά της να μειώνει την απώλεια αίματος και να σώζει αμέτρητες ζωές.

Το Google Doodle για τον χειρούργο Ton That Tung

Google Doodle Δρ. Ton That Tung

 

Τι είναι τα Google doodle

Τα doodle δημιουργούνται από τη Google για να γιορτάσουν γεγονότα, επετείους και γενέθλια καλλιτεχνών, επιστημόνων, μουσικών και άλλων ξεχωριστών προσωπικοτήτων.

Η ομάδα μηχανικών και σχεδιαστών doodle της Google (γνωστοί ως doodlers) ψάχνει πάντα για νέες και ενδιαφέρουσες ιδέες.

Το πρώτο doodle είχε δημιουργηθεί το 1998, όταν οι ιδρυτές της Google Λάρι Πέιτζ και Σεργκέι Μπριν, προκειμένου να ενημερώσουν τους χρήστες ότι θα λείπουν (ήθελαν να πάνε σε φεστιβάλ στην έρημο της Νεβάδα), τοποθέτησαν το σχέδιο μίας φιγούρας σε ράβδο πίσω από το δεύτερο «ο» του λογοτύπου της εταιρείας, ενημερώνοντας έτσι τους χρήστες ότι βρίσκονται εκτός γραφείου.

Η ιδέα άρεσε και έκτοτε καθιερώθηκε και εμπλουτίσθηκε.

Μοιράσου το:
σχολίασε κι εσύ
Ροή
Lifestyle
Κοινωνία
Πολιτική

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.