Κεφαλογιάννη: «Να βελτιώσουμε το τουριστικό μας προϊόν»

Κεφαλογιάννη: «Να βελτιώσουμε το τουριστικό μας προϊόν»

 

«Έχουμε διανύσει ήδη μία πολύ μεγάλη διαδρομή. Έχουμε κάνει μία πολύ μεγάλη προσπάθεια, για να αλλάξουμε το κλίμα για την Ελλάδα», δήλωσε η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, επισημαίνοντας: «Έγινε μία πολύ συγκροτημένη προσπάθεια, για να πείσουμε τις αγορές και τους δυνητικούς επισκέπτες ότι η Ελλάδα παραμένει πάντα ένας ασφαλής και φιλικός προορισμός».

«Τα θετικά μηνύματα μας γεμίζουν από τη μία πλευρά με αισιοδοξία, από την άλλη πλευρά έχουμε μεγαλύτερη ευθύνη για την ποιότητα που προσφέρουμε στους επισκέπτες μας», υποστήριξε η κ. Κεφαλογιάννη σε συνέντευξή της στην ελληνική υπηρεσία της Deutsche Welle, στο περιθώριο της διεθνούς έκθεσης Τουρισμού ΙΤΒ του Βερολίνου και υπενθύμισε το μεγάλο ανταγωνισμό στον κλάδο.

«Θα πρέπει να συνεχίσουμε την προσπάθεια, προκειμένου να παραμείνουμε ανταγωνιστικοί, να εμπλουτίσουμε και να βελτιώσουμε το τουριστικό μας προϊόν, έτσι ώστε τα επόμενα χρόνια να φτάσει η Ελλάδα στην κορυφή των τουριστικών προορισμών, παγκοσμίως», σημείωσε.

Βασική προτεραιότητα της Ελλάδας αποτελεί, όπως τόνισε η υπουργός, η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, για την οποία εξηγεί ότι χρειάζεται η συνεργασία και των τοπικών κοινωνιών. «Όταν και οι τοπικές κοινωνίες αγκαλιάζουν αυτή την προσπάθεια, τότε το αποτέλεσμα είναι επιτυχημένο. Η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου χρειάζεται τη συνεργασία πολλών, για να επιτύχει. Απαιτείται η συνέργεια του κράτους, μεγάλων τουριστικών πρακτόρων του εξωτερικού και των τοπικών κοινοτήτων. Είναι πολύ σημαντικό να υποδεχόμαστε τους καλεσμένους μας, ακόμη και εκτός της τουριστικής περιόδου σε προορισμούς που είναι ζωντανοί», συμπλήρωσε.

Στο πλαίσιο των επαφών της στο Βερολίνο, η υπουργός Τουρισμού συναντήθηκε ήδη με τον υφυπουργό Αναπτυξιακής Συνεργασίας και εντεταλμένο της Καγκελαρίου στην Ελληνογερμανική Συνέλευση, Χανς Γιοάχιμ Φούχτελ, με τον οποίον, όπως εξηγεί, συζήτησε τους τρόπους με τους οποίους η Γερμανία θα μπορούσε να συμβάλει στην ελληνική προσπάθεια για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.

«Ξεκινάμε με κάποια πιλοτικά προγράμματα, π.χ. για ανθρώπους της τρίτης ηλικίας στη Ρόδο, επίσης η Κρήτη θα συνεχίσει και εφέτος την προσπάθεια. Νομίζω ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε και κυρίως να προσελκύσουμε επισκέπτες και σε άλλους προορισμούς της χώρας μας, που σήμερα είναι λιγότεροι γνωστοί στο εξωτερικό, όπως είναι οι χειμερινοί προορισμοί», κατέληξε η Όλγα Κεφαλογιάννη.

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ