Happy hours… ενάντια στην κρίση

Με μεγάλες εκπτώσεις, αλλά και με την καθιέρωση των λεγόμενων «happy hours» στις «νεκρές» -από άποψη επισκεψιμότητας- ώρες και μέρες της εβδομάδας, προσπαθούν να τονώσουν την κίνηση στα καταστήματά τους οι επιχειρηματίες στον κλάδο των καφέ-μπαρ και χώρων διασκέδασης.

«Το εγχείρημα δεν είναι, ωστόσο, εύκολο, καθώς η κρίση έχει χτυπήσει τον κλάδο, με την πτώση τζίρου να φτάνει κατά περιπτώσεις μέχρι και το 50%, σε σχέση με το 2009. Ακόμη και η “χρυσή” κάποτε Παρασκευή, τείνει να “παγώσει”», επισημαίνουν εκπρόσωποι του κλάδου.

«Εκεί που η μέση κατανάλωση τις Παρασκευές ήταν 2-3 ποτά ανά πελάτη, τώρα έχει πέσει στο ένα ή σε αρκετές περιπτώσεις, αντικαταστάθηκε από καφέ. Ένα μπαρ δυναμικότητας 150 ατόμων, με τιμή ποτού 7 ευρώ, δύσκολα θα κάνει τζίρο πάνω από 1000 ευρώ την Παρασκευή», σημειώνει στο Αθηναϊκό Πρακτορείο, η πρόεδρος του Πανελλήνιου Συνδέσμου Καταστημάτων Εστίασης-Διασκέδασης (ΠΑΣΚΕΔΙ), Νίκη Κωνσταντίνου.Για αυτόν το λόγο ολοένα και περισσότεροι καταστηματάρχες του κλάδου μπαίνουν δυναμικά στο παιχνίδι των δελεαστικών προσφορών, των οικονομικών πακέτων και πολλών άλλων έξυπνων τρικ, για να μπορέσουν να αντέξουν στον σκληρό ανταγωνισμό, αλλά και στην έκρυθμη κατάσταση, που έχει δημιουργήσει η οικονομική κρίση, που, όπως λένε, απειλεί τη βιωσιμότητα ακόμα και υγιών επιχειρήσεων.   

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ

ENIKOS NETWORK