Αγορές με click away και click inside: Τα ραντεβού, τα ωράρια και οι παγίδες

Με νέες μεθόδους αγορών (click away και click inside) προσπαθεί το λιανεμπόριο να ανακάμψει εν μέσω πανδημίας και να εξυπηρετηθούν οι καταναλωτές. Αναλυτικά, σύμφωνα με την εφημερίδα “ΤΑ ΝΕΑ”, οι καταναλωτές θα πρέπει να γνωρίζουν για τις αγορές τους τα εξής:

Α. Click away

To click away προβλέπει τα εξής βήματα:

-Γίνεται ηλεκτρονική ή τηλεφωνική παραγγελία του προϊόντος

– Ο καταναλωτής προπληρώνει το προϊόν ηλεκτρονικά.

-Με το αποδεικτικό παραγγελίας –πληρωμής παραλαμβάνει το προϊόν από ειδικά διαμορφωμένο εξωτερικό χώρο του καταστήματος.

Β. Click inside

To click inside αφορά σε αγορές εντός του καταστήματος αλλά και οι επιχειρήσεις πρέπει να να ακολουθούν συγκεκριμένα βήματα. Έτσι θα πρέπει να γνωρίζουν σύμφωνα με “ΤΑ ΝΕΑ” ότι:

– Οι αγορές εντός επιτρέπουν στον καταναλωτή να μπαίνει κανονικά εντός του καταστήματος έπειτα από ραντεβού και να αγοράζει το είδος ρούχου ή υποδήματος που έχει επιλέξει .Ο καταναλωτής ζητεί ραντεβού από την επιχείρηση η οποία εν συνεχεία καταχωρίζει είτε ηλεκτρονικά είτε σε έγγραφο , το αίτημα του και αποστέλλει στον πελάτη μήνυμα (SMS ή email­) που θα φέρει τα εξής: στοιχεία:

Α. Επωνυμία

Β. Διεύθυνση

Γ. ΑΦΜ

Η επιλογή μετακίνησης παραμένει 2 στο 13033.

-Οι καταναλωτές μπορούν να επιλέγουν το προϊόν που θέλουν να αγοράσουν ενώ έχουν τη δυνατότητα να το έχουν δεσμεύσει είτε τηλεφωνικά είτε μέσω Διαδικτύου ή κατά της διάρκειας της επίσκεψης τους στο κατάστημα μπορούν να επιλέξουν και κάποιο άλλο προϊόν καθώς και να το δοκιμάσουν, περιορίζοντας όμως την παραμονή τους στο κατάστημα στο προβλεπόμενο χρόνο .

-Οι καταναλωτές μπορούν με ραντεβού να αλλάξουν με click inside προϊόντα που αγόρασαν καθώς όλα τα δικαιώματα επιστροφής που έχει ο καταναλωτής εξακολουθούν να ισχύουν κανονικά.

– Ο τρόπος πληρωμής είναι είτε ηλεκτρονικά είτε με μετρητά .Το όριο μετρητών είναι έως 500 ευρώ .Είναι ένα επιπρόσθετο πλεονέκτημα του click inside σε σχέση με το click away, το οποίο λειτουργεί σχεδόν αποκλειστικά με κάρτα e-banking.

-Στο click inside οι επιχειρηματίες θα πρέπει να γνωρίζουν ότι υπάρχουν συγκεκριμένοι περιορισμοί που προβλέπουν ανάλογα με την επιφάνεια του καταστήματος τον αριθμό των εργαζομένων και των καταναλωτών ώστε να αποφεύγεται συνωστισμός. Η αναμονή πελατών εντός του καταστήματος πέραν αυτών που θα έχουν προγραμματισμένο ραντεβού, απαγορεύεται.

-Mέγιστος επιτρεπόμενος αριθμός ατόμων ανά κατάστημα ( προβλέπεται υποχρεωτική ένδειξη στην είσοδο) είναι :

Α. Σε κατάστημα 100 τ.μ επιτρέπονται 4 άτομα συνολικά.

Β. Σε κατάστημα άνω των 100 τ.μ επιτρέπονται 4 άτομα συν 1 άτομο ανά επιπλέον 25 τ.μ

Γ.Η ουρά αναμονής στους εξωτερικούς χώρους επιτρέπεται έως 9 άτομα.

-Το click inside επιτρέπεται μόνο στα καταστήματα ένδυσης, υπόδησης και βιβλιοπωλεία .Όλα τα υπόλοιπα εμπορικά καταστήματα συνεχίζουν τη λειτουργία τους με το click away.

-Στα μεγάλη εμπορικά κέντρα το click inside ισχύει μόνο για τα καταστήματα ένδυσης, υπόδησης και βιβλιοχαρτοπωλεία, με την προϋπόθεση ελέγχου των ραντεβού στην είσοδο και χρόνο παραμονής στο εμπορικό κέντρο ( εντός του επιτρεπόμενου διώρου.

Πηγή: enikonomia.gr

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ