Απεργία μέσα στο Νοέμβριο αποφάσισε η ΑΔΕΔΥ

Τη πραγματοποίηση εικοσιτετράωρης απεργίας στο δεύτερο δεκαπενθήμερο του Νοεμβρίου και τη συνέχιση της «αποχής»... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Απεργία μέσα στο Νοέμβριο αποφάσισε η ΑΔΕΔΥ

 

Τη πραγματοποίηση εικοσιτετράωρης απεργίας στο δεύτερο δεκαπενθήμερο του Νοεμβρίου και τη συνέχιση της «αποχής» από τις διαδικασίες αξιολόγησης, αποφάσισε το Γενικό Συμβούλιο της ΑΔΕΔΥ.

Το Γενικό Συμβούλιο αποφάσισε, επίσης, να εξουσιοδοτήσει την Εκτελεστική Επιτροπή της Ομοσπονδίας, για τη διοργάνωση αγωνιστικών κινητοποιήσεων, σε σχέση με τις προβλέψεις του νέου προϋπολογισμού και την ενίσχυση των κινητοποιήσεων των εργαζομένων «στην εκπαίδευση, την υγεία, την κοινωνική ασφάλιση, την τοπική, περιφερειακή και κεντρική αυτοδιοίκηση και διοίκηση».

 

Διαβάστε επίσης

Σταθάκης: Παράλογη η τρόικα για τα χρέη

Δένδιας: Αγγίζουν τα 100 δισ. ευρώ συνολικά οι οφειλές

Στην τελική ευθεία η ρύθμιση για τις ληξιπρόθεσμες οφειλές προς το δημόσιο

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.