ΒΙΝΤΕΟ-Σαλμάς εναντίον Άδωνι: Αυξήθηκε η συμμετοχή των ασθενών στα φάρμακα

Αιχμές κατά του Άδωνι Γεωργιάδη άφησε ο πρώην αναπληρωτής υπουργός Υγείας, Μάριος Σαλμάς, με αφορμή τις πρόσφατες δηλώσεις του υπουργού Υγείας για τη συμμετοχή των ασθενών στη φαρμακευτική δαπάνη... ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

ΒΙΝΤΕΟ-Σαλμάς εναντίον Άδωνι: Αυξήθηκε η συμμετοχή των ασθενών στα φάρμακα

Αιχμές κατά του Άδωνι Γεωργιάδη άφησε ο πρώην αναπληρωτής υπουργός Υγείας, Μάριος Σαλμάς, με αφορμή τις πρόσφατες δηλώσεις του υπουργού Υγείας για τη συμμετοχή των ασθενών στη φαρμακευτική δαπάνη.

Στην τηλεοπτική του συνέντευξη στον ΑΝΤ1, ο κ. Σαλμάς εξέφρασε την εκτίμησή του στο πρόσωπο του κ. Γεωργιάδη, επισημαίνοντας, ωστόσο ότι, τον τελευταίο χρόνο, αυξήθηκε περίπου στις 6-7-8 μονάδες η μεσοσταθμισμένη συμμετοχή των ασθενών στα φάρμακα.

«Ο κ. Γεωργιάδης προσπαθεί να εμφανίσει ότι όλα έγιναν τέλεια και ό,τι κακό, ήταν στο παρελθόν», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Σαλμάς, προσθέτοντας: «Εγώ παρέδωσα τη σταθμισμένη συμμετοχή στα φάρμακα στο 21,2% στον κ. Γεωργιάδη και σήμερα είναι στο 28% με τάση ανόδου».

Δείτε το βίντεο από τον ΑΝΤ1:

 

 

Διαβάστε επίσης:

Αιχμές Σαλμά κατά Γεωργιάδη

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.