ΦΩΤΟ-Επίσημα: Koenigsegg One:1

ΦΩΤΟ-Επίσημα: Koenigsegg One:1

Οι επίσημες φωτογραφίες και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου Koenigsegg One:1 που θα παρουσιαστεί στην έκθεση αυτοκινήτων στη Γενεύη, δόθηκαν και επίσημα στη δημοσιότητα από την εταιρεία.

Το Koenigsegg One:1 είναι το επιστέγασμα της προσπάθειας του Christian von Koenigsegg. Όλη η τεχνογνωσία, η εφευρετικότητα, η φαντασία, το πάθος και η διάθεση να πιέσει την υπάρχουσα τεχνολογία στα όρια της, συνδυάστηκαν και αυτό είναι το αποτέλεσμα.

Όπως αναφέρει το autoblog.gr, έχουν γίνει αλλαγές στην αεροδυναμική. Με τα πτερύγια στον εμπρός προφυλακτήρα, τα venturi tunnels και τα πλαϊνά splitters, να κάνουν τη διαφορά.

Η ενεργή πίσω αεροτομή είναι εμπνευσμένη από το Le Mans, ενώ έχει τροποποιηθεί πάτωμα, ώστε να υπάρχει ακόμα καλύτερη ροή του αέρα.

Το Koenigsegg One:1 διαθέτει πολλούς αεραγωγούς σε όλο το μήκος και το πλάτος του αυτοκινήτου με μοναδικό σκοπό την ψύξη του.

Ο συντελεστής οπισθέλκουσας είναι 0.45-0.50 (εξαρτάται από το setup) και η αεροδυναμικά παραγόμενη κάθετη δύναμη στα 260km/h: είναι 610 κιλά, με τη McLaren P1 να παράγει 600 κιλά. Στα 440km/h: 830 κιλά. Δύο φορές περισσότερο downforce από την «ταπεινή» Agera R στα 250km/h.

Ο κινητήρας είναι ένας V8 με χωρητικότητα 5 λίτρων, 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, διπλούς εκκεντροφόρους επικεφαλής και δύο turbos μεταβλητής γεωμετρίας. Έχει 0.3mm μεγαλύτερη διαδρομή (92mm) από τον κινητήρα που βρίσκεται στην Agera R, ενώ και η μέγιστη πίεση υπερπλήρωσης έχει αυξηθεί από το 1.4 bar στο 1.8. 

Έχει carbon πολλαπλή εισαγωγής με βελτιστοποιημένη ροή και εξάτμιση από Inconel. Μπορεί να κάψει E85 biofuel, αγωνιστική βενζίνη ή φυσιολογική αμόλυβδη. Και παρά τις αλλαγές, ζυγίζει το ίδιο με αυτόν της Agera R.

1341 άλογα και 1371 Nm ροπής στις 6.000 σ.α.λ. με τον κόφτη να βρίσκεται στις 8.250 σ.α.λ. Συνδυάζεται δε, με ένα 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με ενσωματωμένο το ηλεκτρονικό διαφορικό.

Το αυτοκίνητο, ζυγίζει 1.360 κιλά και η μέτρηση έγινε με το ρεζερβουάρ στο 50% της μέγιστης χωρητικότητας του και το 100%  των υγρών, αλλά χωρίς οδηγό. Αυτό σημαίνει πως είναι 70 κιλά λιγότερα από την Agera R, ενώ σε σύγκριση  με την Bugatti Veyron, η δεύτερη χαρακτηρίζεται «βαρέων βαρών». Η αεροδυναμική του αυτοκινήτου του επιτρέπει να παράγει έως 2G στις στροφές.

Η Koenigsegg δεν έδωσε στη δημοσιότητα τον χρόνο για το 0-100. Όμως, τα 400 χιλιόμετρα ανά ώρα από στάση έρχονται σε περίπου 20 δευτερόλεπτα και το 400-0 γίνεται σε περίπου 10. Η One:1 ακινητοποιείται από τα 100km/h σε μόλις 28 μέτρα. Πώς; Διαθέτει κεραμικούς δίσκους 397mm σε συνδυασμό με εξαπίστονες δαγκάνες στον μπροστά άξονα και κεραμικούς δίσκους 380mm με τετραπίστονες δαγκάνες στον πίσω.

Φυσικά παίζει ρόλο και η αεροδυναμική, το χαμηλό βάρος και οι 19άρες ανθρακονημάτινες ζάντες με ελαστικά 265/35 εμπρός και 20 ιντσών με ελαστικά 345/30 πίσω.

Η τιμή, φυσικά, για αυτό το πραγματικά ασύγκριτο αυτοκίνητο δεν έχει γίνει γνωστή. Αυτό που προκαλεί εντύπωση όμως είναι ότι υπάρχουν extras.

Στον προαιρετικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται τα μονοκόμματα αγωνιστικά bucket καθίσματα, το άβαφο αμάξωμα για να φαίνεται το carbon, ρίγες, αναβαθμισμένο ηχοσύστημα, βαμμένες δαγκάνες, “personalized logo” στο πίσω μέρος, διακοσμητικά από μαύρο αλουμίνιο, One:1 βαλίτσες, κλειδί με διαμάντι, απόληξη εξατμίσεων από τιτάνιο κ.ά.

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ

ENIKOS NETWORK