Κουτσούμπας: Οι εργαζόμενοι θα βάλουν το νομοσχέδιο-τερατούργημα στα σκουπίδια – Το παρόν και το μέλλον τους δεν είναι η 13ωρη σκλαβιά 

ΣΥΝΟΨΗ ΑΡΘΡΟΥ

Τα βασικά σημεία του άρθρου

  • Ο Δημήτρης Κουτσούμπας δήλωσε ότι η μεγάλη συμμετοχή στην πανεργατική απεργία δείχνει την απόρριψη του νομοσχεδίου-τερατουργήματος από τους εργαζόμενους.
  • «Οι εργαζόμενοι δεν πρόκειται να αποδεχθούν αυτό το νομοσχέδιο και θα το βάλουν εκεί που πραγματικά αξίζει να πάει: στα σκουπίδια» τόνισε.
  • «Το παρόν και το μέλλον τους δεν είναι η 13ωρη σκλαβιά, αλλά το 7ωρο-πενθήμερο-35ωρο, οι Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας και αξιοπρεπείς μισθοί» πρόσθεσε.

Το κείμενο κάθε σύνοψης ελέγχεται από δημοσιογράφους του ENIKOS

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

«Η μεγάλη συμμετοχή σήμερα στην πανεργατική απεργία και τα συλλαλητήρια δείχνει ότι οι εργαζόμενοι δεν πρόκειται να αποδεχθούν αυτό το νομοσχέδιο-τερατούργημα και θα το βάλουν εκεί που πραγματικά αξίζει να πάει: στα σκουπίδια» δήλωσε ο γγ της ΚΕ του ΚΚΕ, Δημήτρης Κουτσούμπας, στην απεργιακή συγκέντρωση, σωματείων, εργατικών κέντρων και ομοσπονδιών στα Προπύλαια.

«Γιατί το παρόν και το μέλλον των εργαζομένων δεν είναι η 13ωρη σκλαβιά, αλλά είναι το 7ωρο-πενθήμερο-35ωρο, είναι οι Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας, οι αξιοπρεπείς μισθοί, τα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας στους τόπους δουλειάς, οι κοινωνικές παροχές , τα πλήρη δικαιώματα τους για μια ζωή που πραγματικά τους αξίζει» τόνισε ο κ. Κουτσούμπας.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.