Εάν θέλετε να σας σέβονται στην δουλειά πείτε «αντίο» σε αυτές τις 15 συμπεριφορές

Όλοι μας φιλοδοξούμε να μας εκτιμούν και να μας σέβονται στην εργασία μας. Ωστόσο, ορισμένες από τις συνήθειες και τις συμπεριφορές μας μπορεί να στέκονται εμπόδιο για να κερδίσουμε αυτόν τον σεβασμό.

Συγκεκριμένα υπάρχουν 15 συμπεριφορές που αποτελούν σοβαρό πρόβλημα εάν θέλετε να κερδίσετε τον σεβασμό στον εργασιακό χώρο.

Εάν θέλετε να σας σέβονται στην δουλειά πείτε «αντίο» σε αυτές τις 15 συμπεριφορές

  • Αποφεύγετε την ευθύνη
  • Είστε συνεχώς αρνητικοί
  • Εργάζεστε υπερβολικά πολλές ώρες
  • Αδιαφορείτε για τους άλλους
  • Αγνοείτε την συνεισφορά των συναδέλφων σας
  • Καθυστερείτε συνεχώς
  • Δεν έχετε ενσυναίσθηση
  • Κουτσομπολεύετε
  • Δεν αναγνωρίζετε την δουλειά των άλλων
  • Δεν επικοινωνείτε αποτελεσματικά
  • Δεν ανταποκρίνεστε
  • Δεν διατηρείτε καθαρό τον χώρο εργασίας σας
  • Δεν βάζετε όρια
  • Υπόσχεστε πολλά και κάνετε λίγα
  • Δεν δείχνετε την εκτίμηση σας

Αποφεύγετε την ευθύνη

Μία από τις βασικές συμπεριφορές που μπορεί να χαλάσουν την εικόνα σας στο χώρο εργασίας είναι η αποφυγή των ευθυνών. Η ανάληψη ευθύνης για την εργασία σας είναι ζωτικής σημασίας σε ένα επαγγελματικό περιβάλλον. Εάν αναλαμβάνεται την ευθύνη για τα λάθη σας και κάνετε βήματα για να τα διορθώσετε κερδίζετε τον σεβασμό των συναδέλφων σας αφού δείχνετε την ακεραιότητα του χαρακτήρα σας.

Είστε συνεχώς αρνητικοί

Εάν παραπονιέστε συνεχώς, επικρίνετε τους άλλους ή βλέπετε πάντα το ποτήρι μισοάδειο αυτό μπορεί να είναι κουραστικό για τους συναδέλφους σας και δημιουργεί ένα «τοξικό» εργασιακό περιβάλλον. Το να είσαι θετικός δεν σημαίνει να αγνοείς τα προβλήματα. Αυτό που χρειάζεται είναι να προσεγγίζεις τα προβλήματα με μία εποικοδομητική νοοτροπία.

Εργάζεστε υπερβολικά πολλές ώρες

Μπορεί να νομίζετε ότι εάν εργάζεστε 24 ώρες την ημέρα μπορείτε να κερδίσετε τον σεβασμό των συναδέλφων σας. Ωστόσο όταν εργάζεστε υπερβολικά πολλές ώρες μπορεί να εξαντληθείτε και να έχετε μειωμένη παραγωγικότητα. Αντί να προσπαθείτε να εντυπωσιάσετε τους άλλους με τις πολλές ώρες εργασίας σας, καλό θα ήταν να επικεντρωθείτε στην παροχή ποιοτικής εργασίας μέσα σε λογικά χρονικά πλαίσια.

Αδιαφορείτε για τους άλλους

Αν θέλεις σεβασμό, πρέπει να δώσεις σεβασμό. Το να φέρεστε άσχημα στους άλλους, να διακόπτετε όταν κάποιος μιλάει ή να αγνοείτε τις ιδέες τους, μπορεί να βλάψει σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο σας αντιλαμβάνονται στη δουλειά. Θυμηθείτε, ο καθένας έχει έναν ρόλο να παίξει και του αξίζει να τον ακούν και να τον εκτιμούν.

Αγνοείτε την συνεισφορά των συναδέλφων σας

Όταν απορρίπτετε τις ιδέες και την συνεισφορά των συναδέλφων σας δεν μπορείτε να περιμένετε να σας σέβονται. Ακούστε τους άλλους, αναγνωρίστε τη συμβολή τους. Δεν χρειάζεται να συμφωνείτε με όλα όσα λένε, αλλά μια συζήτηση με σεβασμό μπορεί να οδηγήσει σε βελτιωμένα αποτελέσματα και αυξημένο σεβασμό στο πρόσωπο σας.

Καθυστερείτε συνεχώς

Εάν καθυστερείτε συνεχώς για συναντήσεις, προθεσμίες ή ακόμα και για δουλειά αυτό μπορεί να βλάψει σοβαρά τη φήμη σας. Στέλνει ένα μήνυμα ότι δεν εκτιμάτε τον χρόνο των άλλων ή δεν παίρνετε στα σοβαρά τις δεσμεύσεις σας. Όταν είστε στην ώρα σας δείχνετε τον σεβασμό και τον επαγγελματισμό σας.

Δεν έχετε ενσυναίσθηση

Στους γρήγορους ρυθμούς της δουλειάς μπορεί να παραβλέψετε να δείχνετε συναίσθησης. Ωστόσο, το να δείχνετε κατανόηση και συμπόνια προς τους συναδέλφους σας είναι ζωτικής σημασίας για την οικοδόμηση σχέσεων που έχουν σεβασμό. Εάν είστε πάντα εστιασμένοι σε εργασίες και προθεσμίες και δεν αφιερώνετε ποτέ ούτε στιγμή για να κατανοήσετε τις απόψεις ή τα συναισθήματα των άλλων, αυτό μπορεί να σας κάνει να φαίνεστε ψυχροί και απόμακροι.

Κουτσομπολεύετε

Το κουτσομπολιό είναι ένας σίγουρος τρόπος για να χάσετε τον σεβασμό στη δουλειά. Η συμμετοχή σε φήμες του γραφείου, λογοπαίγνια ή την διάδοση παραπληροφόρησης μπορεί να βλάψει σοβαρά τόσο τις προσωπικές όσο και τις επαγγελματικές σας σχέσεις. Δημιουργεί δυσπιστία και μπορεί να δημιουργήσει ένα δυσάρεστο εργασιακό περιβάλλον.

Δεν αναγνωρίζετε την δουλειά των άλλων

Εάν δεν αναγνωρίζετε τη συνεισφορά των συναδέλφων σας, είναι πιθανό να χάσετε τον σεβασμό στον εργασιακό σας χώρο. Όλοι αξίζουν την αναγνώριση για τις προσπάθειες και τα επιτεύγματά τους. Η αποτυχία να αποδώσετε εύσημα μπορεί να σας κάνει να φανείτε εγωκεντρικοί.

Δεν επικοινωνείτε αποτελεσματικά

Η κακή επικοινωνία μπορεί να οδηγήσει σε παρεξηγήσεις και απογοήτευση στο χώρο εργασίας. Εάν δεν είστε ξεκάθαροι και συνοπτικοί στην επικοινωνία σας ή αν δεν ακούτε τους άλλους, αυτό μπορεί να επηρεάσει τις επαγγελματικές σας σχέσεις. Η αποτελεσματική επικοινωνία, από την άλλη πλευρά, βοηθά στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης και την προώθηση ενός συνεργατικού εργασιακού περιβάλλοντος.

Δεν ανταποκρίνεστε

Όταν δεν απαντάτε έγκαιρα σε email, μηνύματα ή κλήσεις αυτό μπορεί να κάνει κάποιους να σκεφτούν ότι είστε αδιάφοροι και κακοί επαγγελματίες. Μπορεί να οδηγήσει σε καθυστερήσεις, χαμένες ευκαιρίες, ακόμη και δυσαρέσκεια μεταξύ των συναδέλφων σας.

Δεν διατηρείτε καθαρό τον χώρο εργασίας σας

Ένας ακατάστατος χώρος εργασίας μπορεί να δώσει την εντύπωση ότι είστε κακή στην οργάνωση και απρόσεκτοι. Μπορεί επίσης να επηρεάσει την παραγωγικότητά σας, ακόμη και την αντίληψη των συναδέλφων σας για εσάς. Το να διατηρείτε τον χώρο εργασίας σας καθαρό και οργανωμένο δείχνει ότι παίρνετε τη δουλειά σας στα σοβαρά και σέβεστε τον κοινόχρηστο χώρο του γραφείου.

Δεν βάζετε όρια

Αν και είναι πολύ ωραίο να αισθάνεται κανείς χρήσιμος στην δουλειά εντούτοις είναι πολύ σημαντικό να ξέρει να θέτει και όρια. Εάν λέτε συνεχώς «ναι» σε όλα τότε μπορεί να εξαντληθείτε. Επιπλέον, μπορεί οι άλλοι σας θεωρήσουν δεδομένους. Ο καθορισμός ορίων δείχνει ότι εκτιμάτε τον χρόνο και την ευημερία σας.

Υπόσχεστε πολλά και κάνετε λίγα

Σε μια προσπάθεια να εντυπωσιάσουμε είναι εύκολο να πέσουμε στην παγίδα και να υποσχεθούμε περισσότερα από όσα μπορούμε να δώσουμε. Αρχικά αυτό μπορεί να δώσει την εντύπωση ότι έχουμε ικανότητες και αυτοπεποίθηση. Στη συνέχεια, όμως, θα αποτύχουμε να ανταποκριθούμε σε αυτές τις υψηλές προσδοκίες και θα δημιουργηθεί δυσαρέσκεια.

Δεν δείχνετε την εκτίμηση σας

Ένα απλό «ευχαριστώ» μπορεί να βοηθήσει πολύ στο χώρο εργασίας. Εάν δεν δείχνετε εκτίμηση για τη βοήθεια ή τις προσπάθειες των άλλων μπορεί να δείχνετε αχάριστοι και αλαζόνες.

Θυμηθείτε

Εάν ξεκινάτε για να κερδίσετε τον σεβασμό στην εργασία σας θα πρέπει να θυμάστε να είστε υπομονετικοί με τον εαυτό σας. Η αλλαγή είναι μια διαδικασία που συμβαίνει σταδιακά. Με κάθε μικρή νίκη, δεν κερδίζετε απλώς σεβασμό των άλλων. Εξελίσσεστε ως άτομο και ως επαγγελματίας.

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ