Ακόμη πιο δυναμικά μπαίνει στη βιομηχανία του gaming το Netflix που τώρα ετοιμάζει το δικό του in-house game στούντιο στο Ελσίνκι της Φινλανδίας.
Η είδηση έρχεται έπειτα από μια δύσκολη χρονιά για το Netflix, το οποίο ανακοίνωσε ότι έχασε συνδρομητές για πρώτη φορά μετά από μια δεκαετία και είδε τη μετοχή του να καταγράφει πτώση μεγαλύτερη του 60% το 2022, εν μέσω μιας ευρύτερης ύφεσης της αγοράς. Παρά κάποιες πρόσφατες προσπάθειες για μείωση του κόστους, ο Tom Forte, αναλυτής στο D.A. Davidson δήλωσε ότι βλέπει τον κλάδο του gaming ως ένα «παράδειγμα που δείχνει το Netflix να παίζει επίθεση, όχι μόνο άμυνα».
Ο Forte πρόσθεσε ότι το Netflix «αναγνώρισε νωρίς» ότι το gaming αποτελούσε «απειλή» για το κοινό του, με δεδομένο τον χρόνο που οι άνθρωποι ξοδεύουν για να παίζουν videogames. Επίσης, αυτή η μετάβαση παρέχει στο Netflix έναν άλλο τρόπο για να κερδίσει χρήματα από μερικά πιο δημοφιλή franchise του, συμπεριλαμβανομένης της σειράς “Stranger Things”.
Επικεφαλής του στούντιο θα είναι ο Marko Lastikka, αντιπρόεδρος της Zynga και βετεράνος της Electronic Arts.
“Αυτό είναι ακόμη ένα βήμα στο όραμά μας να δημιουργήσουμε ένα στούντιο παιχνιδιών παγκόσμιας κλάσης που θα προσφέρει μια ποικιλία απολαυστικών και βαθιά συναρπαστικών πρωτότυπων παιχνιδιών – χωρίς διαφημίσεις και αγορές εντός εφαρμογής (microtransactions) – στα εκατοντάδες εκατομμύρια μέλη μας σε όλο τον κόσμο”, δήλωσε ο Amir Rahimi (υπεύθυνος του gaming τμήματος του Netflix).
Σημειώνει ότι το Ελσίνκι διαθέτει μερικά από τα καλύτερα ταλέντα στην ανάπτυξη παιχνιδιών στον κόσμο και αυτό θα είναι το πρώτο στούντιο που θα δημιουργηθεί από την αρχή. Η εταιρεία διαθέτει κι άλλο ένα στούντιο, το Next Games, που έχει ιδρυθεί επίσης στο Ελσίνκι.
Μετά τις ανακοινώσεις, το Netflix θα διαθέτει πλέον συνολικά τέσσερα στούντιο ανάπτυξης παιχνιδιών, συμπεριλαμβανομένων των Night School Studio και Boss Fight Entertainment. Ο Rahimi τόνισε ότι κάθε στούντιο έχει «διαφορετικά δυνατά σημεία και τομείς εστίασης» και όλα μαζί θα αναπτύξουν μια ποικιλία παιχνιδιών για τους χρήστες του Netflix.
Ο κολοσσός του streaming προσφέρει αυτή τη στιγμή 32 παιχνίδια τα οποία έχουν περίπου 30 εκατ. downloads παγκοσμίως, σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε το CNN Business. Τα παιχνίδια του Netflix είναι διαθέσιμα για κινητά και τάμπλετ Android, καθώς και για iPhone, iPad, and iPod Touch.
Τον περασμένο μήνα, 1,63 εκατομμύρια άνθρωποι κατά μέσο όρο ασχολήθηκαν με τα παιχνίδια του Netflix σε καθημερινή βάση, σύμφωνα με τα δεδομένα της Apptopia. Αυτός ο αριθμός αντιπροσωπεύει μόνο ένα μικρό ποσοστό των 220 εκατομμυρίων συνδρομητών της εταιρείας.