Η νέα λειτουργία του Facebook που θα ενθουσιάσει τους δημιουργούς Reels – «Ζήτα την βοήθεια του κοινού»

Οι δημιουργοί περιεχομένου στο Facebook αποκτούν αρκετά νέα εργαλεία στην πλατφόρμα, συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας να δοκιμάζουν πώς αποδίδουν διαφορετικές εκδόσεις ενός Reels.

Το πιο αξιοσημείωτο νέο χαρακτηριστικό είναι ένα εργαλείο δοκιμής «Reels A/B». Η δοκιμή A/B είναι μια κοινή τακτική μάρκετινγκ και δημοσίευσης όπου τα στοιχεία ενός τμήματος περιεχομένου – ας πούμε, ενός ενημερωτικού δελτίου ή ενός άρθρου – τροποποιούνται για να διαπιστωθεί τι οδηγεί σε μεγαλύτερη αλληλεπίδραση με τους χρήστες. Σε ένα άρθρο ειδήσεων, για παράδειγμα, οι εκδότες δοκιμάζουν συχνά πολλούς διαφορετικούς τίτλους για να δουν σε ποιον ανταποκρίνονται περισσότερο οι αναγνώστες.

Στα Reels, οι δημιουργοί θα μπορούν να πειραματιστούν με διαφορετικούς υπότιτλους και thumbnails για να δημιουργήσουν τα τέλεια κλιπ. Σύμφωνα με εικόνες που έδωσε στην δημοσιότητα η Meta, διαφορετικές εκδόσεις του ίδιου Reel θα εμφανίζονται σε ξεχωριστές ομάδες κοινού ενός δημιουργού για 30 λεπτά. Στο τέλος της δοκιμαστικής περιόδου, η έκδοση με τις περισσότερες προβολές θα «κερδίσει» και θα εμφανιστεί στο προφίλ του δημιουργού, εκτός εάν ο ίδιος το αλλάξει. Στην ουσία είναι σαν ο δημιουργός περιεχομένου να ζητάει την «βοήθεια του κοινού» που υπάρχει σε πολλά τηλεπαιχνίδια.

Η λειτουργία είναι διαθέσιμη σε κινητά προς το παρόν και η Meta τονίζει ότι, στο μέλλον, μπορεί επίσης να προσφέρει εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης για τη δημιουργία λεζάντων και thumbnails.

Facebook reels A/B Testing

Η Meta ανακοίνωσε επίσης μερικά χαρακτηριστικά που θα μπορούσαν να κάνουν πιο εύκολη τη διαχείριση περιεχομένου. Στον πίνακα ελέγχου ενός δημιουργού, θα μπορούν πλέον να βλέπουν την απόδοση όλων των αναρτήσεών του και να προβαίνουν σε ενέργειες όπως η απόκρυψη αναρτήσεων από το προφίλ τους ή η μεταφορά τους στον κάδο απορριμμάτων.

Οι δημιουργοί θα λαμβάνουν περισσότερα δεδομένα σχετικά με την απόδοση του περιεχομένου τους στο Facebook. Οι δημιουργοί θα έχουν πρόσβαση σε ένα διευρυμένο σύνολο πληροφοριών δεδομένων, συμπεριλαμβανομένης μιας προβολής 90 ημερών για την απόδοση περιεχομένου (αύξηση σε σχέση με τις 28 ημέρες), μετρήσεις διατήρησης θεατών που δείχνουν την αφοσίωση κοινού και πλήθος προβολών που περιλαμβάνουν επαναλήψεις των Reels.

Facebook reels Insights

πηγή: FOXreport.gr

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ