Βυθίστηκε η “Οδηγήτρια”
«Νερά έβαλε» το σκάφος «Οδηγήτρια» σήμερα το πρωί, ενώ έπλεε ανάμεσα στη Θάσο και τη Σαμοθράκη με τρεις επιβαίνοντες...
12:29
| Δευτέρα 14 Μαΐου 2012