Ακυβέρνητο, λόγω μηχανικής βλάβης, με δύο επιβάτες, έμεινε, χθες το απόγευμα, το σκάφος «ΑΓΙΑ ΕΛΕΝΗ», το οποίο βρισκόταν στη θαλάσσια περιοχή ανοιχτά του Πειραιά.Άμεσα στην περιοχή έσπευσε το «ΜΑΡΙΑ-ΘΕΟΔΩΡΑ», το οποίο ρυμούλκησε με ασφάλεια το σκάφος στο λιμάνι της Ζέας.Οι επιβαίνοντες είναι καλά στη υγεία τους. Από το Λιμενικό ενεργείται προανάκριση.
Ακυβέρνητο το “Αγία Ελένη”
Ακυβέρνητο, λόγω μηχανικής βλάβης, με δύο επιβάτες, έμεινε, χθες το απόγευμα, το σκάφος «ΑΓΙΑ ΕΛΕΝΗ», το οποίο βρισκόταν στη θαλάσσια περιοχή ανοιχτά του Πειραιά.
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Κοινωνία
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ