Βούτηξε με το αυτοκίνητο
Στη θάλασσα κατέληξε, χθες το απόγευμα, το αυτοκίνητο μίας 77χρονης, ενώ αυτή βρισκόταν μέσα στο όχημα, στην Πάτρα.
08:50
| Τετάρτη 04 Απριλίου 2012