ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ

Άνοιξαν οι σταθμοί του μετρό

Στην κυκλοφορία δόθηκαν πριν από λίγο οι σταθμοί του μετρό «Πανεπιστήμιο», «Σύνταγμα» και «Ευαγγελισμός»... ΔΙΑΒΑΣΤΕ...