Παπαδημούλης: Ο ΕΝΦΙΑ είναι άδικος και παράλογος
«Ο ΕΝΦΙΑ, είναι ένας άδικος και παράλογος νόμος που υπερφορολογεί τη μικρή και μεσαία τάξη» δήλωσε ο ευρωβουλευτής το...
13:11
| Δευτέρα 11 Αυγούστου 2014