Σπουδαία επιτυχία για τον ελληνικό στίβο: Στα ημιτελικά των 200 μέτρων η Μπελιμπασάκη

Μεγάλη επιτυχία για την Μαρία Μπελιμπασάκη στο παγκόσμιο πρωτάθλημα στίβου του Λονδίνου, η οποία προκρίθηκε στα ημιτελικά των 200 μέτρων στην τρίτη συμμετοχή της στη διοργάνωση (2013 και 2015 οι άλλες δύο)...

Μεγάλη επιτυχία για την Μαρία Μπελιμπασάκη στο παγκόσμιο πρωτάθλημα στίβου του Λονδίνου, η οποία προκρίθηκε στα ημιτελικά των 200 μέτρων στην τρίτη συμμετοχή της στη διοργάνωση (2013 και 2015 οι άλλες δύο).

Η Ελληνίδα σπρίντερ συμμετείχε στην 1η προκριματική σειρά του αγωνίσματος και τερμάτισε 3η με 23.16 παίρνοντας απευθείας την πρόκριση για τα ημιτελικά της Πέμπτης (23.05).

Πρώτη τερμάτισε η Ντάφνι Σιπερς (Ολλανδία) με 22.63, ένα από τα φαβορί για το χρυσό μετάλλιο και δεύτερη η Τίνια Γκάιδερ (Μπαχάμες) με 22.98. Η Μπελιμπασάκη σημείωσε την 14η καλύτερη επίδοση των προκρματικών. Πηγή: ΑΜΠΕ