Η παρουσίαση της νέας Lotus E21

Η παρουσίαση της νέας Lotus E21

Σε μια απλή εκδήλωση, οι Kimi Raikkonen και Romain Grosjean τράβηξαν το σεντόνι πάνω από το μονοθέσιο με το οποίο θα τρέχουν φέτος. Αυτό έγινε υπό το βλέμμα του James Allison, του Τεχνικού Διευθυντή της Lotus, που είναι η «ψυχή» του νέου μονοθέσιου. Στην εκδήλωση ήταν φυσικά παρόντες και οι Gerard Lopez και Eric Boullier.

«Είμαστε πεινασμένοι για νίκες. Το Enstone γνωρίζει πώς να νικά πρωταθλήματα αλλά έχει περάσει λίγος καιρός από το τελευταίο και είμαστε πεινασμένη για δόξα και πάλι. Έχουμε φανταστικές εγκαταστάσεις στο Enstone και μια πολύ επιτυχημένη τεχνική και σχεδιαστική ομάδα η οποία πέρυσι έφτιαξε ένα φανταστικό μονοθέσιο την E20. Η Ε21 βασίζεται πάνω σε αυτήν. Έχουμε ένα σπουδαίο οδηγικό δίδυμο με τον πρωταθλητή του 2007, Kimi, και τον πεινασμένο για δόξα νεαρό Romain. Είμαστε έτοιμοι για δράση», δήλωσε ο Boullier.

«Δεν έχω οδηγήσει την Ε21 ακόμα οπότε είναι δύσκολο να πω κάτι γι’ αυτήν. Γνωρίζουμε ότι πέρυσι είχαμε ένα καλό μονοθέσιο αλλά όλοι δουλεύουν σκληρά για να φτιάξουν το καλύτερο μονοθέσιο. Θα δουλέψω μαζί με την ομάδα ώστε να τη βοηθήσω να κάνουμε το μονοθέσιό μας όσο το δυνατόν καλύτερο. Στη Μελβούρνη θα πάρουμε την πρώτη γεύση από το τι έχουμε κάνει. Είναι μεγάλη η χρονιά. Το 2012 είχα μια καλή αρχή, ας δούμε τι μπορεί να γίνει το 2013. Είναι ξεκάθαρο από τη δουλειά τους ότι είναι πραγματικά μαχητές, επίσης μπορείτε να δείτε την ιστορία τους, έχουν νικήσει πολλά πρωταθλήματα. Ότι είδα πέρυσι με έβαλε να σκεφτώ ότι άλλο ένα πρωτάθλημα είναι δυνατόν να επιτευχθεί στο μέλλον. Φυσικά υπάρχει σκληρός ανταγωνισμός, όλοι θέλουν να νικήσουν. Η ομάδα μας όμως τους έχει νικήσει όλους στο παρελθόν και μέχρι στιγμής δεν υπάρχει κάτι που να δείχνει ότι δεν μπορεί να το ξανακάνει», δήλωσε ο Raikkonen.

 

Ο James Allison εξήγησε κάποια πράγματα σχετικά με το σχεδιασμό του νέου μονοθεσίου: «Ανάλογα από ποια πλευρά το κοιτάζεις, κάποια μέρη του μονοθεσίου είναι εντελώς ανασχεδιασμένα και σε κάποια άλλα μέρη έχουμε βελτιστοποιήσει τα καλύτερα κομμάτια της φιλοσοφίας που έχουμε υιοθετήσει εδώ και μερικές σεζόν. Οι εμπρός και πίσω ανάρτηση έχουν αναθεωρηθεί για να μας δώσουν καλύτερη αεροδυναμική. Η εμπρός πτέρυγα είναι συνέχεια των σχεδίων πάνω στα οποία δουλεύουμε από τότε που δημοσιεύτηκαν οι κανονισμοί για το 2009.

Για την πίσω πτέρυγα συνεχίσαμε τη δουλειά για να επιτύχουμε ικανοποιητική κάθετη δύναμη ταυτόχρονα με το μέγιστο αποτέλεσμα από το DRS. Το 2014 θα φέρει πολύ μεγάλες αλλαγές στους κανονισμούς. Ειδικά ο σχεδιασμός της μετάδοσης, που έχει παραμείνει ίδιος τα τελευταία 6 χρόνια πρέπει να ξαναγίνει από την αρχή. Οι καμπύλες ιπποδύναμης και ροπής του νέου κινητήρα είναι τόσο διαφορετικές που πρέπει να διαφοροποιήσουμε τις εγκαταστάσεις δοκιμών του εργοστασίου μας για να είναι συμβατές με τα νέα σχέδια».

O πρόεδρος της ομάδας, Gerard Lopez, δήλωσε: «Αναπτύσσουμε και ενισχύουμε μια φανταστική εγκατάσταση που έχουμε στο Oxfordshire. Το 2011 ολοκληρώσαμε την αεροδυναμική μας σήραγγα σε κλίμακα 60% και το 2012 είχαμε των πρώτο μας υπερσύγχρονο προσομοιωτή. Το 2013 ετοιμάζουμε μια εγκατάσταση για δοκιμές στο κιβώτιο ταχυτήτων η οποία θα μας βοηθήσει πολύ για το 2014 με τις αλλαγές στους κανονισμούς».

Τέλος ο Romain Grosjean δήλωσε: «Νομίζω ότι όλοι είναι έτοιμοι να δουν αν μπορώ να είμαι σταθερός, κάτι που δεν κατάφερα να κάνω πέρυσι. Το γνωρίζω και θα κάνω τα πάντα για αποδείξω στον κόσμο ότι μπορώ. Πραγματικά θέλω κάθε φορά που βγαίνω από το μονοθέσιο να σκέφτομαι ότι έκανα καλή δουλειά και να είμαι υπερήφανος. Ελπίζω να νοιώσω έτσι πολλές φορές μέσα στη χρονιά».

 

ΠΗΓΗ:msfree.gr

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ