Τέμπη: Έγγραφο ντοκουμέντο με τις βάρδιες των σταθμαρχών – Έπρεπε να ήταν τρεις μέχρι τις 23.00

Νέα στοιχεία έρχονται στο φως της δημοσιότητας για το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη, τα οποία αποκαλύπτουν ότι δεν θα έπρεπε ο σταθμάρχης να ήταν μόνος του την μοιραία νύχτα. Για την ακρίβεια, μέχρι τις 23.00 το βράδυ έπρεπε να υπάρχουν τρεις σταθμάρχες στην Λάρισα.

Ο ΣΚΑΪ αποκάλυψε το πλάνο των βαρδιών του σταθμού Λαρίσης, από το οποίο ήδη προκύπτουν κρίσιμα ερωτήματα, ως προς το πόσοι και ποιοι βρίσκονταν σε υπηρεσία από τη στιγμή που γύρισε το μοιραίο κλειδί έως την ώρα της φονικής σύγκρουσης.

Από το συγκεκριμένο έγγραφο προκύπτει ότι οι βάρδιες ήταν οι εξής:

06.00 – 15.00

14.00 – 23.00

22.00 – 07.00

Βάρδιες

Τα ωράρια των βαρδιών «δείχνουν» πως όταν σχολάνε στις 15.00 οι δύο πρωινοί, έρχονται στις 14.00  οι δύο απογευματινοί, οι οποίοι θα έπρεπε να συμπίπτουν κατά μία ώρα με τον έναν βραδινό που πιάνει στις 22.00. Δηλαδή 22.00 μέχρι 23.00  θα έπρεπε να βρίσκονται 3 σταθμάρχες στο σημείο.

Το στοιχείο αυτό είναι σημαντικό καθώς στις 22.10 πέρασε ο προαστιακός, δηλαδή την στιγμή που το «κλειδί» άλλαξε για να περάσει (ο προαστιακός).

Τα ερωτήματα που χρειάζονται απαντήσεις
Πόσοι Σταθμάρχες ήταν παρόντες από 22:00 έως 23:00 (δηλαδή την ώρα που έγινε η αλλαγή του κλειδιού);
Ποιος Σταθμάρχης έκανε την αλλαγή “κλειδιού” (όταν πέρασε ο προαστιακός) ;
Ήταν και άλλοι παρόντες;
Γιατί κανείς επί 58 λεπτά δεν επανέφερε το κλειδί πριν την αναχώρηση του Intercity;

Η απολογία του σταθμάρχη

Ο ΑΝΤ1 μετέδωσε πληροφορίες για τα όσα ισχυρίστηκε ο σταθμάρχης ενώπιον των δικαστικών αρχών στην μαραθώνια απολογία του, που ολοκληρώθηκε το βράδυ της Κυριακής.

Η ανακρίτρια απηύθυνε ερωτήσεις στον σταθμάρχη για τα όσα συνέβησαν κατά τη διάρκεια της βάρδιάς του, την περασμένη Τρίτη.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο σταθμάρχης είπε στην απολογία του ότι «αυτό που θυμάμαι είναι σίγουρα πως δεν έδωσα εντολή να ακολουθήσει η αμαξοστοιχία την γραμμή καθόδου».

Ο ίδιος ισχυρίστηκε επίσης ότι έχει κενό μνήμης σχετικά με το κλειδί, το οποίο υπάρχει πάνω στην κονσόλα. Δηλαδή, φέρεται να είπε ότι δεν μπορούσε να θυμηθεί τι ακριβώς συνέβη και εάν έστριψε ή όχι το κλειδί, που βρίσκεται πάνω στην κονσόλα.

Μετά την απολογία του, ο 59χρονος σταθμάρχης κρίθηκε προφυλακιστέος, με σύμφωνη γνώμη ανακρίτριας και εισαγγελέα.

Οδηγήθηκε στις φυλακές Λάρισας, καθώς μπορεί ανά πάσα στιγμή να κληθεί για να απολογηθεί εκ νέου για το σιδηροδρομικό δυστύχημα, που έχει συγκλονίσει την χώρα.

Τον συνάδελφό του, τον σταθμάρχη της προηγούμενης βάρδιας φέρεται να έδωσε στην ανακρίτρια ο 59χρονος κατηγορούμενος λίγο πριν περάσει την πόρτα των φυλακών Λάρισας. Φέρεται να είπε ότι ο συνάδελφός του έφυγε από την θέση του πολύ νωρίτερα. Σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΝΤ1, ο κατηγορούμενος φέρεται να είπε ότι ενώ υπήρχε κίνηση στον σταθμό λόγω τρένων που είχαν καθυστερήσει και τα οποία έπρεπε να έχει παραλάβει ο σταθμάρχης της προηγούμενης βάρδιας, τελικά τον άφησε μόνο του.

Σύμφωνα με το περιβάλλον του σταθμάρχη της προηγούμενης βάρδιας, φέρεται να υποστηρίζει ότι έκατσε στον σταθμό έως και τις 22:30. «Το ωράριό μου είναι 14:00-22:00, έχουμε βέβαια εντολή όταν υπάρχει φόρτο εργασίας, κίνηση μεγάλη, τότε να καθόμαστε μία ώρα παραπάνω ώστε να γίνεται αρμονικά η μετάβαση στις βάρδιες. Εκείνο το βράδυ κάθισα μέχρι τις 22:30, έχω υπογράψει το πρωτόκολλο παραλαβής ότι έφυγα στις 22:30. Δεν έχω καμία εμπλοκή σε αυτό που συνέβη», φέρεται να υποστήριξε ο σταθμάρχης της προηγούμενης βάρδιας.

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ