Τέμπη: Αλαλούμ με τις βάρδιες των σταθμαρχών το μοιραίο βράδυ – Το έγγραφο – κλειδί για την υπόθεση

Αλαλούμ επικρατεί με τις βάρδιες των σταθμαρχών, ποιος και τι ώρα ήταν στο πόστο του, το μοιραίο βράδυ του πολύνεκρου σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη.

Καρδίτσα: Σπαραγμός στο τελευταίο «αντίο» στον 20χρονο φοιτητή – «Μαμά θα αργήσω κοιμήσου»

«Κλειδί» των ερευνών για τη σιδηροδρομική τραγωδία αποτελεί το χαρτί των βαρδιών, το οποίο θα εξεταστεί από τις ανακριτικές Αρχές.  Σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ1 αναφέρεται ότι ο 59χρονος σταθμάρχης έμεινε μόνος πριν από τις 11 το βράδυ, όταν έως τότε θα έπρεπε να βρίσκεται και δεύτερος μαζί του.  Αυτό ωστόσο έρχεται σε αντίθεση με όσα υποστηρίζει ο επιθεωρητής του ΟΣΕ, ο οποίος επίσης έχει τεθεί σε αργία. Ο ίδιος επιμένει πως είχε βάλει δύο σταθμάρχες και φέρεται να έχει πει ότι αν ο εμπειρότερος έφυγε, το έπραξε χωρίς την άδειά του.

Από την πλευρά του επιθεωρητή τονίζεται ότι πήγε τις προηγούμενες ημέρες αυτοβούλως στην ανακρίτρια και κατέθεσε τα σχετικά έγγραφα, στα οποία φαίνονται οι βάρδιες που συνέταξε και το ποιοι θα έπρεπε να βρίσκονται στο πόστο τους και ποιες ώρες.

Ένταση στη Βουλή για τα Τέμπη: Η αναφορά Φίλη σε «δολοφονία παιδιών» και οι αντιδράσεις

Οι βάρδιες 

Οι βάρδιες και τα όσα κρίσιμα διαδραματίστηκαν τις ώρες πριν από τη μοιραία σύγκρουση των τρένων μπαίνουν στο μικροσκόπιο.

Οι βάρδιες είναι 9ωρες και διαμορφώνονται ως εξής: η πρωινή αρχίζει στις 6 το πρωί και λήγει στις 15.00, η απογευματινή αρχίζει στις 14.00 και τελειώνει στις 23.00 και η βραδινή από τις 22.00 έως τις 7.00 το πρωί.

Τέμπη: Σε εφέτη ανακριτή η υπόθεση – Ξεχωριστή έρευνα για την καθυστέρηση στα έργα εκσυγχρονισμού του σιδηροδρομικού δικτύου

Το βράδυ του δυστυχήματος στην απογευματινή βάρδια υπήρχαν δύο σταθμάρχες, ένας βασικός κι ένας βοηθητικός, ενώ δύο ήταν και στην πρωινή βάρδια. Υπάρχουν αναφορές ότι ο απογευματινός σταθμάρχης, ο οποίος θα έπρεπε να μείνει έως τις 23.00, έφυγε περίπου στις 22.30 με 22.40, κάτι το οποίο ερευνάται.

O 59χρονος σταθμάρχης, ο οποίος έφτασε στο πόστο του στις 09.30 «έπιασε δουλειά» στις 22.00.  Φέρεται να έμεινε μόνος του σε μια δύσκολη νύχτα με πολλά περιστατικά: με έναν χαλασμένο προαστιακό να επιστρέφει στον σταθμό της Λάρισας, με το Intercity να έρχεται με πρόβλημα από τα Παλαιοφάρσαλα, καθώς είχε πέσει καλώδιο.

Σύμφωνα με το MEGA, ο σταθμάρχης που είχε υπηρεσία το πρωί άλλαξε βάρδια με τον σταθμάρχη που είχε υπηρεσία το απόγευμα με αποτέλεσμα να είναι διαφορετικά άτομα από τις αρχικά προγραμματισμένες βάρδιες.  Ουσιαστικά στο χαρτί με τις βάρδιες αναφέρονται διαφορετικά ονόματα. Δηλαδή, στην πρωινή βάρδια αναφέρεται το όνομα του σταθμάρχη που κανονικά θα ήταν απογευματινός και στην απογευματινή το όνομα του πρωινού.

Από το οργανόγραμμα θα εξεταστούν οι ώρες που έφυγε ο κάθε σταθμάρχης και ανέλαβε βάρδια ο επόμενος, αλλά και οι κινήσεις που έγιναν εκείνες τις ώρες. Η διασταύρωση θα γίνει και από το υλικό της κάμερας που βρίσκεται πάνω από το γραφείο του σταθμάρχη.

Στο μεταξύ, στην ανακρίτρια πήγε σήμερα και κατέθεσε και ο σταθμάρχης της επόμενης βάρδιας από εκείνης που έγινε το δυστύχημα. Πληροφορίες αναφέρουν ότι επιβεβαιώνει πως ο 59χρονος σταθμάρχης ήταν μόνος του το βράδυ, ενώ είπε ότι θα προσκομίσει και τις βάρδιες εκείνης της ημέρας.

Στις φυλακές Λάρισας ο 59χρονος σταθμάρχης μετά την απολογία του

Στις Δικαστικές Φυλακές της Λάρισας οδηγήθηκε, μετά την μαραθώνια απολογία του στον ανακριτή, ο 59χρονος σταθμάρχης για το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη.

Υπενθυμίζεται, ότι σύμφωνα με τον συνήγορο υπεράσπισής του, «ο κατηγορούμενος είπε τα πάντα: Τα πράγματα όπως ακριβώς έγιναν χωρίς να φοβηθεί αν από την αναφορά αυτή προκύπτουν ευθύνες για τον εαυτό του ή όχι».

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ