Συγκέντρωση έξω από την ΕΡΤ

Σε νέα συγκέντρωση έξω από το ραδιομέγαρο της ΕΡΤ στην Αγία Παρασκευή καλούν οι ομοσπονδίες εργαζομένων στα ΜΜΕ... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Συγκέντρωση έξω από την ΕΡΤ

Σε νέα συγκέντρωση έξω από το ραδιομέγαρο της ΕΡΤ στην Αγία Παρασκευή καλούν οι ομοσπονδίες εργαζομένων στα ΜΜΕ. Η συγκέντρωση είναι προγραμματισμένη για τις 18.00, ενώ στις 18:30 η ΠΟΣΠΕΡΤ και οι απεργοί διοικητικοί υπάλληλοι των Πανεπιστημίων συντονίζονται για τη γενίκευση των απεργιακών κινητοποιήσεων σε όλους τους κλάδους.