Στις ράγες τα τρένα – Στο πρώτο δρομολόγιο ο Τερεζάκης: Θα κάνουμε ότι είναι δυνατόν για να ξανακερδίσουμε την εμπιστοσύνη

Στις ράγες μπήκαν ξανά σήμερα τα τρένα και ο προαστιακός, 22 ημέρες μετά το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη.

Με την ευκαιρία της επανέναρξης των δρομολογίων του ελληνικού σιδηροδρόμου ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ κ. Παναγιώτης Τερεζάκης, επιβιβαζόμενος στο πρώτο δρομολόγιο σήμερα το πρωί, δήλωσε:

«Σας ευχαριστώ όλους όσους παρευρίσκεστε τούτες τις στιγμές δίπλα μας, καθώς μετά το τραγικό γεγονός που συγκλόνισε όλους μας, καλούμαστε να περάσουμε στην επόμενη μέρα. Τόσο η διοίκηση, όσο και όλοι οι εργαζόμενοι στο δίκτυο του ελληνικού σιδηροδρόμου, είμαστε αποφασισμένοι να θέσουμε σε λειτουργία εκ νέου τα τρένα της χώρας. Δηλώνουμε ότι θα κάνουμε ότι είναι δυνατόν για να ξανακερδίσουμε την εμπιστοσύνη του επιβατικού κοινού. Με δεδομένο ότι ο σιδηρόδρομος είναι το πλέον φιλικό στο περιβάλλον μεταφορικό μέσον, αξίζει να δώσουμε όλες μας τις δυνάμεις για τη γρήγορη και την ασφαλέστερη επαναλειτουργία του. Θέλουμε να σταθείτε και εσείς δίπλα μας, γιατί για όλους η επόμενη ημέρα του ελληνικού σιδηροδρόμου είναι ένα στοίχημα που πρέπει να κερδηθεί».

Την ίδια ώρα οι επιβάτες που επανέρχονται στα δρομολόγια, αποφεύγουν τα μπροστινά βαγόνια, φανερά επηρεασμένοι από όσα έγιναν στα Τέμπη.

Μια γυναίκα μιλώντας στην κάμερα τόνισε ότι «είναι κακό στη χώρα μας που φτιάχνονται τα πράγματα όταν γίνονται τραγωδίες». Μιλώντας για τη σιδηροδρομική τραγωδία της 28ης Φεβρουαρίου και πώς επηρέασε τον κόσμο επισήμανε ότι ο κόσμος είναι «μουδιασμένος».

«Εάν παρατηρήσετε κανείς δεν είναι στα πρώτα βαγόνια γιατί φοβούνται. Ήταν τραγικό και δεν θα ξεχαστεί» ανέφερε μεταφέροντας το κλίμα που υπάρχει μεταξύ των χρηστών του Προαστιακού.

Με την ελπίδα ότι οι εγγυήσεις για την ασφάλεια των μετακινήσεων που έχουν δοθεί από τις αρμόδιες Αρχές θα ισχύουν, οι πρώτοι επιβάτες επέλεξαν να χρησιμοποιήσουν σήμερα τον προαστιακό για κοντινές και μακρινές μετακινήσεις.

Η επανεκκίνηση των δρομολογίων έγινε με μειωμένα δρομολόγια και χαμηλότερες ταχύτητες, με μέγιστο όριο ταχύτητας να είναι τα 80 χλμ.

Και στον Προαστιακό ισχύουν αυστηρά οι προϋποθέσεις που ισχύουν και για τα υπόλοιπα τρένα, δηλαδή δύο μηχανοδηγοί μέσα στην αμαξοστοιχία και φυσικά ένας συνοδός και παράλληλα δύο σταθμάρχες σε κάθε σταθμό. Αυτοί είναι οι όροι που έχουν τεθεί από το Συντονιστικό Κέντρο Ασφάλειας Σιδηροδρόμων. Σε πρώτη φάση ο Προαστιακός συνδέει τον Πειραιά με το αεροδρόμιο στα Σπάτα. Ανά πενθήμερο θα προστίθενται γραμμές. Η επόμενη γραμμή θα είναι και αυτή που θα συνδέει το αεροδρόμιο με το Κιάτο, ώστε να έχουμε πλήρη ανάπτυξη του Προαστιακού.

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ