Ρόδος: Συνεχίζεται το θαλάσσιο σέρβις με… ειδική στολή – «Ας τους δώσουν μία μάσκα και έναν αναπνευστήρα για να μην πνιγούν»

Την “αδιάβροχη ειδική στολή” που προμήθευσε ο ιδιοκτήτης του beach bar στο προσωπικό της επιχείρησης που βρίσκεται στην Ρόδο, και τα τελευταία 24ωρα βρίσκεται στο μάτι του κυκλώνα, σχολίασε μέσω του enikos.gr ο πρόεδρος Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εργαζομένων Επισιτισμού – Τουρισμού, Γιώργος Χότζογλου, λέγοντας πως «το μόνο που μένει είναι να τους δώσει και μία μάσκα και έναν αναπνευστήρα για να μην κινδυνεύουν να πνιγούν όσο σερβίρουν».

Ρόδος: «Όλο το νησί γνώριζε ότι το beach bar λειτουργούσε παράνομα από το 2016» – Πληροφορίες ότι ξεκίνησε ως καντίνα

Της Κωνσταντίνας Χαϊνά

Έπειτα από τις σφοδρές αντιδράσεις που προκλήθηκαν για τον σερβιτόρο που παρέδιδε παραγγελίες μέσα στη θάλασσα, σχεδόν… κολυμπώντας, θέμα το οποίο ανέδειξε το enikos.gr το Σάββατο (1/7), ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης προμήθευσε στο προσωπικό του ειδική στολή που… στεγνώνει μέσα σε δύο λεπτά.

Ρόδος: «Το νερό έφτασε στο στήθος του γιατί είναι κοντός» λέει ο ιδιοκτήτης του beach bar για τις εικόνες ντροπής με τον σερβιτόρο

«Αυτή ήταν η ιδανική λύση που σκέφτηκε ο συγκεκριμένος εργοδότης, κι όχι ας πούμε να ξηλώσει τις πλατφόρμες προκειμένου να σταματήσει εντελώς το θαλάσσιο σέρβις ή να το απαγορεύσει. Θα ήταν καλύτερο βέβαια να τους δώσει και μία ολοκληρωμένη στολή δύτη για να βρίσκονται συνεχώς μέσα στη θάλασσα και να παριστάνουν τα δελφίνια για να περνάνε καλά οι πελάτες».

«Το κλιμάκιο Τεχνικής Επιθεώρησης εργασίας αγνοείται»

Υπενθυμίζεται πως το βίντεο εκτός από τον σάλο και την οργή στο διαδίκτυο, προκάλεσε και διπλή κυβερνητική παρέμβαση με τον υπουργό Εργασίας, Άδωνι Γεωργιάδη, να διαβεβαιώνει, την ίδια ημέρα, ότι θα υπάρξουν οι αναγκαίοι έλεγχοι, όπως και τον υπουργό Ναυτιλίας, Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη, να ζητά να ελεγχθεί η νομιμότητα της κατασκευής μέσα στο νερό. «Πέντε ημέρες αργότερα, το θαλάσσιο σέρβις συνεχίζεται κανονικά, κι από ότι φαίνεται πλέον μπορούμε να το θεωρήσουμε ως ένα κανονικό επάγγελμα και να μπορούμε να προσλαμβάνουμε ανθρώπους μόνο για αυτό, κι όχι απλούς σερβιτόρους που βρίσκονται στη στεριά» αναφέρει κ. Χότζογλου.

Ρόδος: Το βίντεο του σερβιρίσματος δια θαλάσσης που έχει στα χέρια του ο εισαγγελέας – Η ανακοίνωση των εργαζομένων

Αν και τα αντανακλαστικά και οι παρεμβάσεις των υπουργών ήταν άμεσες, ο κ. Χότζογλου αναφέρει στο enikos.gr πως δεν έχει πραγματοποιηθεί κανένας έλεγχος από το κλιμάκιο της Τεχνικής Επιθεώρησης Εργασίας για τους όρους υγιεινής και ασφάλειας των εργαζομένων, τονίζοντας το σοβαρό πρόβλημα υποστελέχωσης.

«Το κλιμάκιο ακόμη αγνοείται και οι μέρες περνούν σαν να μην συμβαίνει τίποτα και να είναι όλα φυσιολογικά. Υπάρχουν μόνο 4 επιθεωρητές με έδρα τον Πειραιά, οι οποίοι είναι υπεύθυνοι για τον Σαρωνικό, για τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου αλλά και για την Αθήνα. Ανάθεμα αν φτάσουν και ποτέ στην Ρόδο. Φυσικά και υπάρχει περίπτωση να μην εμφανιστούν ποτέ και το θαλάσσιο σέρβις με τους υποβρύχιους σερβιτόρους να νομιμοποιηθεί και με την “βούλα”».

Έως 21 Ιουλίου η διορία για να “ξηλωθούν” οι πλωτές εξέδρες

Στο μεταξύ, σύμφωνα με την ΕΡΤ, οι υπεύθυνοι της επιχείρησης ανέφεραν πως θα έχουν απομακρυνθεί οι κατασκευές που βρίσκονται στη θάλασσα έως και τις 21 Ιουλίου, οπότε και λήγει η διορία της Κτηματικής Υπηρεσίας.

Σύμφωνα με τους ίδιους, το κατάστημα θα καταβάλλει και τα πρόστιμα των 10.400 ευρώ που έχει επιβάλλει το Λιμενικό σε ελέγχους του, τον Μάιο και τον Ιούνιο. Όπως εξήγησαν οι υπεύθυνοι, οι πλωτές πλατφόρμες δεν είναι μόνιμες κατασκευές και δεν στοιχειοθετούν παράβαση της άδειας λειτουργίας, η οποία είναι σε ισχύ και στην διάθεση των αρχών.

Εργαζόμενοι που μίλησαν στην ΕΡΤ και τον δημοσιογράφο Ν. Κοντορούση, χαρακτηρίζουν ιδανικές τις συνθήκες εργασίας στο κατάστημα εστίασης. Οι εργαζόμενοι επέμειναν ότι δεν δουλεύουν επί 8 ώρες βρεγμένοι και ανέφεραν ότι έχουν εφοδιαστεί από την εργοδοσία και με ειδική στολή «η οποία στεγνώνει από το θαλασσινό νερό μέσα σε δύο λεπτά».

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ