Ουρές περιμένοντας να λήξει η στάση εργασίας στο Μετρό – ΦΩΤΟ

Δεκάδες πολίτες, περίμεναν έξω από το σταθμό του Μετρό στο Σύνταγμα...

Ουρές σχηματίστηκαν το πρωί έξω από το σταθμό του Μετρό στο Σύνταγμα, με τον κόσμο να περιμένει να λήξει η στάση εργασίας που είχε οριστεί ως τις 9 το πρωί. 

Οι εργαζόμενοι, προχώρησαν στην κινητοποίηση αυτή, αντιδρώντας στην ένταξη της ΣΤΑΣΥ στο Υπερταμείο Αποκρατικοποιήσεων.