Νέο παιχνίδι στο σχολείο

Οι μαθητές στο 10ο δημοτικό σχολείο Ιωαννίνων ανακάλυψαν νέο παιχνίδι... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ

Νέο παιχνίδι από μαθητές

Ξεκίνησε δειλά δειλά στα Ιωάννινα με εμπνευστές και δημιουργούς τους μαθητές του 10ου δημοτικού σχολείου. Η δυναμική του ήταν μεγάλη και αποκτά όλο και περισσότερους παίκτες και… φιλάθλους.

Τις επόμενες μέρες το παιχνίδι Run and Out θα βραβευτεί από το υπουργείο Παιδείας -στο πλαίσιο της δράσης “Αριστεία και Καινοτομία στην εκπαίδευση”- το οποίο ενέκρινε τη διάδοσή του και σε άλλα σχολεία της Ελλάδας.

 

ΠΑΤΗΣΤΕ ΠΑΝΩ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΝΑΛΥΣΗ

 

Πηγή: Ελεύθερος Τύπος