Λήξη συναγερμού στο κέντρο – Δόθηκε στην κυκλοφορία η Πανεπιστημίου

Φάρσα αποδείχτηκε το πρωινό τηλεφώνημα για βόμβα στο Νομισματικό μουσείο...

Ομαλοποιείται σταδιακά η κυκλοφορία των οχημάτων στο κέντρο της Αθήνας, μετά από την εντολή της ΕΛ.ΑΣ. να ανοίξει η οδός Πανεπιστημίου.

Είχε αποκλειστεί μετά από τηλεφώνημα για τοποθέτηση βόμβας στο Νομισματικό μουσείο που επρόκειτο να εκραγεί στις 7 το πρωί.

Οι άνδρες του τμήματος εξουδετέρωσης εκρηκτικών μηχανισμών, που έκαναν τους απαραίτητους ελέγχους, δεν βρήκαν κάτι ύποπτο.