Κλειστοί οι δήμοι για 3 ημέρες

Νέα 48ωρη απεργία σήμερα και αύριο,των εργαζομένων στους δήμους, οι οποίοι θα συμμετάσχουν και στην απεργία της ΑΔΕΔΥ την Τετάρτη... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Κλειστοί οι δήμοι για 3 ημέρες  

 

Νέα 48ωρη απεργία για σήμερα και αύριο, εξήγγειλαν οι εργαζόμενοι στους δήμους, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εργαζομένων στην Τοπική Αυτοδιοίκηση.

Οι εργαζόμενοι στους ΟΤΑ, θα συμμετάσχουν και στην 24ωρη πανελλαδική απεργία της ΑΔΕΔΥ, την ερχόμενη Τετάρτη.